Dokonce s ním byli i na letošní E3, kde se jej snažili představit potencionálním vydavatelům, stejně jako novinářům. Redaktor GameSpy, který měl možnost prezentaci shlédnout, označil tuto hru vyvíjenou pro PC i konzole za kombinaci Max Payne, Smrtonosné zbraně a LEGO Star Wars, navíc s příměsí okultismu, neboť - jak sám název napovídá - určitou roli zde sehraje také magie Voodoo. Jak by měla Voodoo nights vypadat, můžete vidět na prvních ukázkách v naší galerii (thx Spacejunker).



Hlavními hrdiny této akce jsou dva chlápci Jack a Samuel, policisté samorosti, stopující bandu okultistů vybavených zbraněmi a navíc ještě různými schopnostmi Voodoo. Herní systém je pojat tak, že v podstatě koordinujete postup obou postav současně. Libovolně se mezi nimi můžete přepínat, přičemž té, kterou zrovna nebudete přímo ovládat, můžete dávat různé příkazy. takový způsob hraní skýtá dobré strategické využití. Například bude docházet k situacím, že budete muset dvojici rozdělit a zatímco jeden bude nepřátele držet na uzdě krycí palbou, druhý si zatím najde výhodnější pozici, apod.
Výrazné zpestření, jak se zdá, poskytnou i různé speciálních magické kousky, které se naši hrdinové během hry přiučí. Zvládnou nejen kouzla s Voodoo panenkou, ale také třeba telekinezi. Tu budete moci využít jak na nepřátele (např. s její pomocí vytáhnete nějakého maníka z úkrytu a vytáhnete ho tak vysoko, že se pádem zabije, anebo mu našijete pod tričko pár kovových, atd.), tak i na svého kolegu (a pomůžete se mu tak dostat někam, kam by jinak nemohl). Mindware Studios by rádi své dílo obdařili také kooperativním multiplayerem, ovšem takové věci, stejně jako přesné datum vydání (očekává se konec příštího roku), budou hodně záležet také na vydavateli, z nichž pár velkých má o hru eminentní zájem.