A představte si, že to tak je. A nejen to, vývojáři rovněž shlédli několik dokumentárních filmů o jistém brazilském bojovém stylu - Capoiera, který umně slučuje bojové umění se stylizovaným tancem. Kromě toho jim navíc neunikl ani hollywoodský filmový přepis 1001 Night tales a samozřejmě, že si museli znovu zahrát i 1. a 2. díl celé série, aby mohli na její jedinečnost co nejlépe navázat.
nové obrázkykompletní galerie
Ano, nyní můžete namítnout, že byl ještě třetí díl, ale z něj mají podobný pocit jako většina hráčů i samotní vývojáři, kteří tvrdí, že nejlepší stejně byly pouze ty dva první díly. Také proto nyní vytvářejí úplně novou hru v sérii, která nebude pokračováním předchozího vydaného titulu z roku 1999. Pro Prince of Persia: The Sands of Time je tudíž vytvářeno vše, jak se říká "od podlahy" - postava Prince, prostředí, příběh apod. Jsou tři základní věci, na které se ve jménu ducha Prince of Persia tvůrci soustředí. V první řadě jsou to skvělé animace a pohyby postaviček, dále intenzivní bojové sekvence a nakonec také vybízející plán levelů spolu s hratelností. Nejprve však vývojáře čeká, naučit se pořádně pracovat s enginem, který si pro svůj projekt vybrali. To by sebou ovšem asi měli trochu hodit, když chtějí Prince of Persia: The Sands of Time vydat již na konci tohoto roku. Ani žádné pořádné ukázky zatím nejsou v galerii, kromě tří předchozích, které jsme však vyměnili za high-res a tří dalších, nových artworků.