Během předváděčky je prý víc než všude opěvovaná detailní grafika zaujala celková atmosféra a "živost" herního světa. Gabe Newell z Valve říká, že to rozhodně není dílo náhody - vývojáři totiž dávají dobrý pozor na to, jak jejich extrení testeři hru hrají, jaké nové způsoby hraní nacházejí a jakými různými (často vedlejšími a až podivnými) záležitostmi se baví. Například zavěsí lano s pneumatikou na strom, načež na ní pak zkoušejí účinky různých zbraní. Všechny nové poznatky se pochopitelně odrážejí i do následujících úprav hry.



nové obrázkykompletní galerie
Experimentování s herní fyzikou údajně skrývá netušené možnosti - hodně zábavná je v tomto ohledu hlavně zbraň Gravity Gun, představená již v dřívějších videích. Jejím paprskem nejdříve lehce uchopíte téměř jakýkoliv objekt, abyste jej pak mohli mrštit jiným směrem, kde však už způsobí účinky odpovídající své hmotnosti. Gravity Gun nebude ve hře potřeba ničím dobíjet a má být k dispozici v podstatě během celé hry.
Největším trumfem Half-Life 2 bude ale prý příběh, prezentovaný především formou naskriptovaných sekvencí, a pochopitelně i s ním související prokreslené postavy. Právě tyto dvě věci mají stmelit všechny prvky Half-Life 2 v jeden neopakovatelný celek. Redaktoři PC Games opět vychvalují mimiku postav, především jejich "živé", těkající oči, jež dodávají modelům nádech opravdovosti. Co se týče umělé inteligence nepřátel, Valve slibují, že protivníci budou moci odpozorovat styl hráčova chování v boji a následně tyto zkušenosti zužitkovat v praxi. Vývojáři z Valve by hru rádi dokončili na sklonku letošního léta, i když tento termín musíme brát opět spíš s rezervou.



nové obrázkykompletní galerie
Update 29.4. 11:00 - do naší galerie jsme přidali dalších devět nádherných screenshotů z Half-Life 2 ve vysokém rozlišení (thx Kakao za tip). Uvidíte na nich například velké nádraží ve městě ze začátku hry, nepřítele na mostu s panelákovou výstavbou v dáli, speciální zásahové jednotky připomínající Counter-Strike nebo přestřelku v rozlehlé venkovní krajině.