S No Name War do budoucnosti
zdroj: tisková zpráva

S No Name War do budoucnosti

17. 1. 2003 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Real-time strategie No Name War vyvíjená AMC Creation patří mezi ty tituly, které nebyly dokončeny v původně plánovaném termínu a byly odloženy na později.

Místo toho, abyste se nyní již proháněli světem daleké budoucnosti, kam vás zavede děj této hry, budete si muset na takový výlet počkat až do konce druhého čtvrtletí tohoto roku. Země, na kterou se ale s tímto titulem podíváte zdaleka nebude vypadat tak, jako dnes. Po dlouhotrvajících válkách byla totiž úplně zničena a lidé, kteří přeci jen ještě přežili, se raději jali nalézt jiné místo v galaxii, kde by mohli žít lépe. Souhrou okolností se ale jednoho dne dostane do blízkosti země téměř zničený "ktonský" vojenský transport. Nic jiného než přistát na Zemi, založit základnu, najít vhodné zdroje a zavolat pro pomoc mu nezbylo. Jenže kdo mohl vědět, že po vysídlení planety zde našla útočiště jakási mimozemská rasa, která ve svém novém domově nehodlá trpět, jakékoliv vetřelce.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Každá ze tří ras (Kton, Khloona, Qaldar) v No Name War bude vybavena 20 až 30 jednotkami čtyř základních kategorií - organické, obrněné, vzdušné a námořní jednotky. Zdroje se ve hře nacházejí tři základní - magma, plyn a ruda, ale jednotlivé strany budou využívat vždy jen dva z nich. Surovinou lze nazvat rovněž lidi v kryogenním stádiu uložené v kontejnerech roztroušených po povrchu planety. Počet budov a struktur je u každé z ras různý. Ktonové mají např. 22 budov, Khloonové 19 a Qaldarové něco mezi 35 a 40. Protože mají všechny tyto strany rozdílný původ, stavbu těla, historii i psychologii, budou jejich stavby vypadat velice různě. Ktonové, jejich jediným cílem je zkontaktovat mateřskou základnu a vrátit se zpět. Bohužel ztroskotání na Zemi je vrátilo o několik století zpět v oblasti technologií. Khloonové jsou klonovanou odrůdou, která je nepřístupná ke kompromisům a ochotná zničit vše, co se jí zdá být nevhodné. Mají vyspělou technologii a genetické pokusy jsou pro ně samozřejmostí. Naproti tomu Qaldarové co se týče technologií zaostávají daleko za oběma. Nicméně jsou to zdatní válečníci i obchodníci a ochotní ke kompromisům. Pro každý tento národ tvůrci vytvořili zvláštní interface, grafiku a také příkazy jsou na jiných pozicích.

No Name War můžete najít ale i prvky RPG. A to zejména při určitých úkolech, jako je něčí záchrana, ušetření času nebo zdrojů. Hru je možné hrát ale i bez těchto úkolů. Jednotlivé jednotky budou také moci sbírat zkušenosti, na jejichž základě může dojít k jejich vylepšení. Tvůrci nezapomněli ani na editor scénářů. Ohledně multiplayeru ještě není rozhodnuto, pro kolik hráčů No Name War bude, ale uvažuje se až o 16.
zdroj: GameSpy

korgull

Nejnovější články