světové války. Armády mají mít ve hře realistickou strukturu, díky které budete operovat s divizemi a jednotkami, které tehdy skutečně existovaly. Jejich celkový počet se má pohybovat kolem tří stovek. Zahrát si přitom budete moci za všechny významné zúčastněné státy a díky nelineárnímu průběhu se také jakýkoliv z nich bude moci stát vítězem války - co se týče samotné náplně, hra tedy příliš skutečnosti odpovídat nebude.



nové obrázkykompletní galerie
Kombat poběží na vlastním engine od Game Factory Interactive, který má údajně zvládat i obří bitvy s tisíovkami jednotek. Vývojáři také slibují dosud nevídanou úroveň umělé inteligence, jejíž princip by měl být založen na systému výcviku důstojníků, který byl používán za 2. světové války. Devět prvních ukázek z Kombatu si můžete prohlédnout v naší galerii, zájemce odkazuju i na čerstvě spuštěnou homepage, kde najdete další podrobnosti o náplni hry. Přesné datum vydání zatím nebylo stanoveno, počítámě proto asi s druhou polovinou příštího roku.
zdroj: GamersHell, BluesNews