Vlastně se nejedná o klasický obrázek ze hry, jak jste jistě sami poznali z absence obvyklých prvků jako je UI, postavy atd. V rámci dialogu se svými „investory“ tvůrci z inXile vydali ukázku předrenderovaného prostředí lokace The Bloom, kterou znáte z artworku, aby tím demonstrovali nejenom estetické směřování hry, ale též ilustrovali pracovní postup. Obojí v nejnovějším Kickstarter updatu podrobněji rozebírá Koy vanOteghem z inXile.
Právě návrh vzhledu lokace The Bloom tvůrce navedl na tu správnou cestu spíše organického designu prostředí, který se pokusí aplikovat i na lokace, co jsou více architektonické (budovy a jiné objekty). Ostatně, od hry, která je zasazena do dosti divokého fantasy světa asi nikdo neočekává, že bude dodržovat fyzikální zákony a stavitelské poučky.
Koy vanOteghem dále vysvětluje, jak tvůrci přistoupili k tvorbě samotné grafiky tak, aby dosáhli požadovaného vzhledu a míry detailu, ale zároveň to byli schopni utáhnout v rámci nepříliš početného týmu. Nakonec zvolili prostřední cestu, takže Torment bude 2.5D hra a na produkci i výkon hry dosti náročné 2D assety tvoří spíše menší část celkového objemu, který bude do hry vytvořen. Třeba postavy budou zpracovány čistě ve 3D a retro stylizace bude dosaženo izometrickou kamerou. Nechte si to však vysvětlit od osoby povolanější, čili přímo od Koy vanOteghema.
Torment: Tides of Numenera se jinak blíží ke konci své Kickstarter kampaně a tempo přibývání nových investorů už se před nějakým časem hoooodně zpomalilo. Kampaň je však na konto svého raketového startu přesto neuvěřitelné úspěšná a kdo ví, třeba se klasicky suma zainvestovaných peněz zvedne společně s koncem kampaně, jak to bývá obvyklé. Pokud se ještě rozhodujete, zda přispět, nebo čekat na finální produkt, máte na to 4 dny. A k tomu přemýšlení si třeba můžete dát náš rozhovor s tvůrci o tom, co Torment má být, a co v něm rozhodně nenajdete.