Port Royale, strategie od tvůrců Patrician II

- Obrázky autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

5.

červen 2002 je ten den, kdy by se měla na pultech německých obchodů objevit nová strategie připravovaná v dílnách společnosti Ascaron. Hra nese název Port Royale a stejně jako jiné dílo tohoto tvůrce - Patrician II, se zařadí mezi obchodně-budovatelské strategie. Jak je z přiložených obrázků patrné, velkou část své obchodní kariéry strávíte na moři.

další nové obrázky

Ačkoli by se na první pohled mohlo zdát, že Port Royale je vlastně totéž co Patrician, jsou zde i určité rozdíly. Oproti Patricianovi zde bude obchodně-hospodářský systém ve prospěch dobrodružství a objevování i námořní bitvy budou omezeny. Samozřejmě, že obchodní úspěchy budou i nadále pro hráče velmi důležité. Navíc budete moci zvolit, zda se budete chtít stát poctivým obchodníkem, anebo raději zákeřným pirátem. Dále Vás čekají námořní bitky plně ve 3D a s 20 různými loděmi. A aby hra nebyla tak nudná, nebude chybět ani multiplayer podporující až 8 hráčů po lokální síti i Internetu. Více se této hře dočtete na oficiálních stránkách, anglická verze této hry dosud nebyla ohlášena, ale dá se očekávat, že stejně jako v případě Patrician II vyjde o něco později.
zdroj: Ascaron

Novinky na CZC.CZ

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.