O tom jsme vás nicméně již informovali, zrovna před měsícem. Nenechte se zmást názvem vývojářského týmu. Jde stále vesměs o tytéž vývojáře, kteří se podíleli i na původní hře, pouze prodělali během těch pár let několik změn. Z původního Digital Anvil se totiž stala firma Fever Pitch Studios a tu nakonec koupili britští Warthog a přejmenovali se na Warthog Texas. Trochu komplikované, ale jasné. Nyní však zpět ke Conquest 2, ze které vám dnes můžeme nabídnout mj. i čtveřici prvních screenshotů.
Jak už to tak obvykle bývá, ještě než dojde k dokončení prvního titulu, už se v hlavách vývojářů začnou rojit nápady, které však už do téměř hotové hry začlenit nejdou a tak nezbývá nic jiného, než se modlit, aby natolik zaujali hráčské publikum, že budou mít šanci uplatnit své ideje v nějaké další hře. Tak tomu bylo i v případě Conquest a jeho následníka.



nové obrázkykompletní galerie
V Conquest 2 budete moci narozdíl od prvního dílu na příběh nahlížet z perspektivy všech čtyř zúčastněných a velmi rozdílných ras paralelně. Připraveny tedy budou čtyři kampaně. Řeč je o národech Mantis (hmyzoidní tvorové), Celareons (bytosti na bázi energie), Terrans a Vryium (připomínají plazy). Každá z těchto civilizací se může pochlubit úplně jinou technikou boje a jednotkami. Děj navazuje na předchozí dílo s malým odstupem. Dojde k povstání rasy Vryium. Ta je poražena, narazí ale na velmi cenný poklad v podobě starověké technologie nebo artefaktů. S pomocí těchto věcí zaútočí na základnu Terranu. Nic ale není tak, jak se na první pohled zdá. Vaši dřívější přátelé se stanou vašimi nepřáteli a naopak.
Zajímavou novinkou má být možnost vytvoření hybridní lodi v případě, že spolu některé z ras vytvoří spojenectví. Chybět nebude ani multiplayer, který bude vybaven jednak stejnými herními módy jako jednička, ale také některými novými typy, včetně CTF. Kromě toho se prý tvůrci poučili ze svého předchozího omylu a tentokrát pracují na tom, aby byla Conquest II přístupná i co se týče modifikací. Hodlají proto po vydání samotné vypustit i nástroje na tvorbu modů. Na to vše si ale počkáte ještě více než rok, protože předpokládaný termín vydání je v současné době přelom léta a podzimu 2005.