Ta by přitom měla být první z celkové řady dalších sedmi titulů, které chce tato britská vydavatelská společnost vydat v příštím roce. Co můžeme od Heath čekat? Barry Leonrad z GMX slibuje, že jejich hra přinese do žánru nové a odlišné prvky, podrobnosti však zůstávají stále utajeny.



nové obrázkykompletní galerie
Příběh se patrně nebude v zásadě ničím lišit od podobných fantasy RPGček, opět bude ústředním tématem souboj dobra a zla. Ve hře s údajně překvapivým koncem na nás čeká 35 lokací s celkem 30 questy, které mohou být vyřešeny různými způsoby. Během naší cesty po zemi GoldenLandu se setkáme se 150ti typy NPC postav, na obtíž pak bude asi 50 druhů nepřátel. V inventáři se přitom může protočit na 500 položek. Vývoj naší postavy se bude moci ubírat 5ti základními cestami, z nichž každá má ještě tři další specifikace. Stejně tak i každé z 50ti kouzel může mít 3 různé úrovně.
Co se týče grafického zpracování, slibují tvůrci samozřejmě detailní ztvárnění světa, dynamické stínování a systém zvuků založený na architektuře D.A.R.E. (podoba zvuku závisí na tom, jak je silný a odkud přichází). Hra by měla být dokončena i vydána na začátku příštího roku a na rozdíl od většiny ostatních dnešních RPG má poměrně nízké hardwarové nároky - Pentium 233MMX, 64MB (doporučeno 128MB) a 150 MB volného místa na disku. Více se dočtete na homepage.
zdroj: PR