Není proto divu, že se v něm o dvacet let později zhlédla Disney Interactive (vlastník práv) a vývojáři z Monolith. Už z podstaty druhé jmenované bylo celkem logickým krokem postavit celou hru na engine LithTech (např. Aliens vs Predator 2), respektive na jeho vylepšené verzi Triton.
Ale abychom začali pěkně po pořádku - v Tron 2.0 půjde o sci-fi střílečku, odehrávající se právě v mikrotických útrobách počítače. Hra na původní film naváže, hlavním hrdinou celého příběhu bude syn někdejšího programátora Kevina Flynna, Jet Bradley. Podobně jako jeho otec se i Jet nešťastnou shodou náhod pouští do útrob virtuálního světa a o přežití musí bojovat na tak netradičních místech jako jsou mainframy, routery, firewally nebo "trochu z ruky" PDA. Kromě samotné akce bude Tron 2.0 obsahovat i adventure prvky, především v podobě oblíbených puzzlů.



nové obrázkykompletní galerie
Hrát budeme moci jak z first-person pohledu, tak ze třetí osoby ala Max Payne. Čeká na nás desítka kapitol, každá po třech až čtyřech misích. Jet se bude také sbíráním bonusů - programů moci naučit některým speciálním dovednostem. Půjde především o rychlejší běhání, vyšší skok, hackerské schopnosti nebo zneviditelnění. Zbraně ve hře nalezneme všehovšudy čtyři (disk, pistole, granátomet, energetická síť) a většina z nich bude multifunkčních. Rozhodně zajímavé také je, že v Tron nenalezneme žádné brutální scény (smrt bez krve, asi jako v Pokémonech ;) Hra by měla být hotova v dubnu následujícího roku a se vší pravděpodobností bude obsahovat i multiplayer.