McGee tentokrát spolupracuje se studiem Enlight, které tvoří dvě studia - jedno v Hong Kong (zodpovědné za 2D/3D grafiku a animace) a druhé v čínském Guangzhou (programování, design levelů, in-game filmečky, ad.). McGee prý dodal nápad a působí jako herní designer, výtvarný ředitel, režisér a ještě má na starost dabing, zvuky a nahrávání.



Hlavní hrdina Bad Day L.A. není úplně klasickým bezdomovcem. Nestal se jím vlivem nepříznivých okolností, prý je to jeho způsob, jak vyjádřit postoj vůči společnosti a kultuře, ve které žije. Děj hry se rozprostírá během jednoho velmi rušného dne v L.A., jak značí název. Během toho dne celé město potká na deseti různých místech deset různých katastrof a vy budete v pozici toho hrdiny, který všechny zachrání. Klíčovým prvkem je chaos, což je patrné i ze screenshotů. Vaše akce budou mít dopad na emoce NPC, na jejichž vzhledu se tvůrci vyloženě vyřádili, stejně jako prý i na dabingu, který zajistila společnost Kandyland ze San Francisca.
Jak McGee také prozrazuje v rozhovoru pro magazín Game Chronicles, to, že je hra kreslená, je kvůli odlehčení, něco na způsob South Parku, kde se velmi specificky řeší vážná témata. I v této hře jsou svým způsobem nadhozena vážná témata, která podle McGeeho sužují americkou společnost. Hudbu pro titul dala dohromady newyorská skupina The Lodge, která prý pracovala mj. s Prodigy a má za sebou pár TV reklam a filmů. Výsledek je prý úžasný.