Jméno toho nadšence je Adrian Chmielarz a tento člověk se zároveň stal hlavním vedoucím celého projektu. V současné době na této hře pracuje tým asi 15 lidí, což ještě není konečný počet, protože další 2 nebo 3 se ještě hledají. Hned na začátku nutno podotknout, že počátky Painkillera se datují od poloviny loňského roku, skutečné práce na něm však začaly až v prosinci, takže ať už obrázky v naší galerii vypadají jakkoli slibně, do dokončení titulu a jeho vydání je ještě daleko.



další nové obrázky
To vše však nemění nic na tom, že už nyní se hráčská veřejnost o tento projekt zajímá a tak i my Vám dnes nabízíme pár podrobnějších informací, které se doposud o novém titulu objevily. V první řadě je třeba upozornit, že nepřátelé, s nimiž se budete ve hře potýkat, nebudou obyčejnými lidskými tvory. Bojovat se bude s takovými kreaturami jako jsou vampíři, démoni a jejich nohsledi, zombie nebo také tzv. "banshees", což je prý irské označení pro víly věštící smrt, ad. Painkiller je krycí jméno žoldáka, který tyto bestie likviduje za peníze. Všichni výše zmínění tvorové mají samozřejmě svá hnízda na tak typických místech, jakými jsou jeskyně, hrady, opuštěné žaláře, apod. Painkiller je tu od toho, aby tato místa "vyčistil". Příběh je z větší části lineární, ale občas bude mít hráč na výběr, které z hnízd vyhladí nejdříve. Poslední informace mluví o tom, že je naplánováno celkem 20 misí.
Zbraně, které budete mít k dispozici budou vzásadě klasické a běžně známé, přesto se objeví i některé, jež se do povědomí veřejnosti ještě nedostaly, ale v současné době na nich armáda již pracuje.
Pro Painkiller byl vyvinut speciálně vlastní engine. Za důležité poslání tvůrci považují také uspokojit zájemce o multiplayer akci, takže můžete očekávat např. deathmatch, teamplay, ad. Hned jak to prý bude možné bude vydáno také hratelné demo.
zdroj: HoS
