Fyzika v RTS Faces of War
zdroj: Archiv

Fyzika v RTS Faces of War

23. 1. 2006 15:15 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Náplní takticko-strategické hry Faces of War, jejíž vydání očekáváme letos v březnu, je 2.

světová válka, a to ta část, která se odehrávala v Evropě. Hráči, kteří mají zálibu v tomto období, jistě uvítají možnost zúčastnit se akce z pohledu amerických, sovětských i německých jednotek. Ti, které omrzí singleplayer, se mohou těšit na mutliplayer až pro 16 lidí. V misích kampaně budete mít vždy k dispozici šest vojáků, kteří však nebudou poslouchat slepě vaše rozkazy, nýbrž nad nimi budou také přemýšlet, aby je splnili co možná nejefektivněji a nejbezpečněji. Herní prostředí bude plně ve 3D, kamera volná a objekty zničitelné.

zdroj: Archiv zdroj: Archiv zdroj: Archiv

O fyzice hry Faces of War mimochodem pojednává blíže rozhovor magazínu Worthplaying. Vývojáři v něm přiznávají, že jejich dílo není simulátorem, přesto se v něm budou věci dít alespoň podle základních fyzikálních pravidel. Auta s poškozenými pneumatikami budou omezena v pohybu, lodě se v případě začnou potápět, zničit velké budovy bude náročnější než zničit menší, apod. Destrukce objektů bude hrát v této hře vůbec poměrně důležitou roli, protože nejednou si budete muset cestu dál prostě prorazit skrz různé překážky. Nemluvě o taktickém a strategickém využití objektů pro vaše akce. Míra způsobeného poškození objektů se odvíjí individuálně od typu použité zbraně a také od materiálu a vlastností objektu. O tom, jakou paseku se vám podařilo natropit, budou vypovídat i efekty, které akce vyvolá.
zdroj: WP

korgull

Nejnovější články