Face of Mankind - pravá tvář lidstva?
zdroj: tisková zpráva

Face of Mankind - pravá tvář lidstva?

9. 7. 2002 22:49 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

V Německu sídlící vývojová společnost Duplex Systems včera oficiálně oznámila svůj nový projekt, kterým je MMORPG s názvem Face of Mankind.

Jde o hru, jež své hráče zasvětí do situace v realistickém světě 24. století. Face of Mankind vzniká za spolupráce výše uvedeného vývojáře s tvůrcem tzv. Destination engine, společností Lyra Studios. Při tvorbě této MMORPG je použit 3D engine Lithtech Talon a komponenty pro MMO vyvinuté firmou Lyra Studios.
Příběh se dotýká problému s přelidněním planety, které (jakoby už tak toho nebylo málo) zpestřuje invazí mimozemské civilizace (skládající se ze tří ras) a její snahou o ohrožování lidské rasy nepřátelským a agresivním jednáním. Konkrétně jde o to, že již lidé nemají dostatek surovin na pokrytí všech svých potřeb a tak jsou zřízeny kolonie, které mají obyvatele měst životně důležitými zdroji zásobovat. Útok mimozemštanů však městům kontakt s koloniemi odřízl a tak byly vyslány jednotky, které by odporné vetřelce zlikvidovaly. Tento úkol se záhy začal jevit složitejším než se původně předpokládalo. Kreatury oplývají velice efektivní obranou a neuvěřitelnou rychlostí. Život na Zemi se i přes zjevnou hrozbu z neznáma nezastavil, a tak lidé dále obchodovali s kde čím, podváděli a kradli.

Vláda už není vzhledem ke všem těm nečistým praktikám ustálit demokratický systém. Hlavním důvodem se stalo také roztříštění společnosti do mnoha nejrůznějších frakcí, které si stanovily svá vlastní pravidla. Některé z takových klanů se rozhodli, že si přivlastní kolonie v současné době okupované vetřeleckými jednotkami tím, že je osvobodí. Ne každý si však plně uvědomuje hrozbu, kterou tyto návštěvníci z ciziny představují. Ti, jimž začíná síla protivníků docházet, začínají mít strach, že bude Země těmito tvory zanedlouho zamořena. Proto se pouze odvážní jedinci vypravují vstříc všem nebezpečenstvím, aby zachránili budoucnost lidské rasy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Face of Mankind bude vybaven intuitivním interfacem standardně nastaveným na first-person perspektivu. Jako přídavek zde bude i možnost pohledu očima třetí osoby. Ještě než bude hra vydána, chystají se tvůrci vypustit podrobný manuál, který případné zájemce zasvětí do hry. Komu nebude stačit teoretické vzdělání, může využít tréninkových stanovišt. I když to může působit dojmem, že půjde o složitou hru, vývojáři slibují, že veškeré její aspekty by se měl každý hráč naučit snadno a rychle.

Výběr sice nebude sestávat z několika ras jak to obyčejně bývá, nicméně zde bude asi 10 různých hratelných organizací. Aby jednotliví příslušníci každé z organizací nevypadali jak naklonovaní panáci, chystají tvůrci poměrně širokou variabilitu vzhledu postaviček i jejich šatů. Zvolit budete moci i pohlaví postavičky a výšku. Během hry pak bude možné dle uvážení opouštět organizace a připojovat se k jiným. Váš životopis však bude k dispozici i ostatním hráčům. Takže nikomu neutajíte, jakými organizacemi jste již prošli. Navíc, být členem takové supiny znamená mj. i to, že získáte přístup do určitých tajných míst.

Jak již bylo výše napsáno, budou se po naší planetě prohánět strašně rychlá a zákeřná stvoření, jež je těžko zabít. Kromě těchto potvor se zde budou vyskytovat také různí další NPC, ať už neutrální nebo přátelští. Dekorací, která zajistí větší autenticitu, se stanou také pouliční žebráci, "veřejné sociální pracovnice", a další nevinní civilisté. Když vám při střelbě na nepřátelské cíle náhodou ujede ruka, buďte si jistí, že se to podepíše na vašem skóre a následně i reputaci.
zdroj: GameSpy, RPGDot

korgull

Nejnovější články