Zdržení Middle-Earth Online a další zajímavosti
zdroj: tisková zpráva

Zdržení Middle-Earth Online a další zajímavosti

24. 4. 2004 17:17 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Jak jsme vás již včera informovali v krátkých zprávách, MMORPG Middle-Earth Online byla odložena až na příští rok.

Podle jejího producenta, Chrise Taylora, přemýšleli o posunutí termínu vydání již od konce loňského roku. Na konečném rozhodnutí se ale museli shodnout všichni - vývojáři Turbine Entertainment, vydavatel Vivendi a dokonce i vlastník licence, společnost Tolkien Enterprises, která koordinuje vhodné vydávání různých produktů s tématikou Pána prstenů. Hlavním důvodem pro zdržení hry bylo podcenění množství obsahu, který je potřeba zpracovat. V Middle-Earth Online má totiž vycházet z Tolkienových děl opravdu téměř všechno, třeba i postranní questy. Kdyby měla hra vyjít v plánovaném termínu, museli by prý tvůrci úplně vyškrtnout řadu věcí, dokonce i celé některé oblasti.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Taylor také prozradil, že vzhledem k rozlehlosti Tolkienových světů bude ve hře zpracován pouze severozápadní region (Eriador), zahrnující například Kraj, Morii, Roklinku, Angmar a další části (mapu a české vysvětlení najdete například zde). Tato skutečnost pochopitelně otvírá spoustu možností dalším expansionům, Taylor dokonce neoficiálně potvrdil, že pokud by vyšly plánované přídavky, zahrnovaly by jistě Gondor a Mordor.

Důvody, hovořící pro odložení hry, umocňuje i fakt, že MMORPG titulů je nyní na trhu celá řada a mnoho dalších se připravuje. Vydělat si mohou ovšem jen ty skutečně nejlepší. Podle Taylora je základem dobré on-linovky hlavně bohatý obsah. V tomto ohledu se Turbine asi nejvíce obávají konkurence v podobě World of Warcraft, který by se mohl objevit již letos v létě.

A na závěr malá víkendová odbočka. Recenzí na Pána prstenů jste si mohli v době premiér filmů přečíst celou řadu, ovšem tak originální, jako mohla být ta v Rudém právu z roku 1977, jste patrně ještě neviděli :).

zdroj: GameSpy

kate

Nejnovější články