Drastický odklad hry Unreal Tournament III (2007)
zdroj: tisková zpráva

Drastický odklad hry Unreal Tournament III (2007)

24. 2. 2006 3:03 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

"Hra je podle kuloárních informací již nějakou tu chvíli hotová", napsal nedávno o Unreal Tournament 2007 jeden domácí herní žurnalista, kterého raději nebudeme jmenovat, aby neměl z ostudy kabát.

Realita je totiž diametrálně odlišná, čemuž už dříve nasvědčovaly indicie, že dosud není venku žádný trailer ani mnoho in-game screenshotů, i záměr Epicu vypustit Unreal Engine 3.0 benchmark několik měsíců před příchodem PC verze kvůli optimalizaci driverů. Podle dnešního oficiálního vyjádření distributora Midway není UT2007 pro PC zdaleka dokončen a proto tedy nevyjde na jaře (jak se dosud zamýšlelo), ani v létě, ani na podzim, nýbrž nejdříve v zimě 2007 - tzn. někdy v období prosinec 2006 až únor 2007.

O důvodech se zatím dá jen spekulovat, ale vůbec bych se nedivil, kdyby tam nějakou výraznou roli hrál Gears of War pro X360 (zřejmě 3.kvartál s cílem, aby šlo o první UE3 titul na trhu?) nebo snaha o vyčkání, než majitelé GeForce FX karet upgradují a rozšíří se tak počet potenciálních zákazníků, kterým by hra jela svižně. V této souvislosti stojí za link článek "8 způsobů, jak zpackat UT2007" na fanstránce BeyondUnreal, kde se mimojiné obávají přehnaného důrazu na grafiku na úkor hratelnosti, omezení střelby ze silnějších zbraní nebo přílišné komplexnosti herního módu Conquest, který asi bude stejnak většina lidí hrát pouze jako klasický Deatmatch s vozidly. Update 22:30 - venku jsou čtyři nové screenshoty (thx WP!):

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Na finanční konferenci jinak Midway přiznalo ztrátu 38 milionů dolarů v posledním čtvrletí, z čehož viní slabý zájem o The Suffering: Ties That Bind a L.A. Rush. Přesto tento distributor nabere kvůli next-gen potřebám 100 nových zaměstnanců na celkový počet 725, kteří budou v šesti pobočkách více vzájemně spolupracovat. Třeba u předevčírem oznámeného Wheelmana povede vývoj interní studio v Newcastle, zatímco to v Seattlu bude mít na starost umělou inteligenci/vozidla a v Chicagu se zase zaměří na herní engine, který bude totožný pro všechny tituly (UE3 + vlastní nástavba).

Byla zahájena kooperace s firmou Double Fusion pro využití her coby místa pro dynamické servírování reklamy, například u Strangleholdu. Midway také chce pokrýt rostoucí náklady na vývoj mikroplatbami zákazníků za bonusové levely, zbraně nebo předměty ve hře.
zdroj: GameCloud, GameSpot

jd

Nejnovější články