CryEngine střílečka Crossing the Line se rozkročí mezi světem živých a mrtvých
zdroj: tisková zpráva

CryEngine střílečka Crossing the Line se rozkročí mezi světem živých a mrtvých

12. 5. 2014 18:05 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Co stačí, aby si vaší hry všimla média, i když do světa pouštíte jen pár statických ukázek grafiky a vágní klišé namísto detailů o zápletce a scénáři? Stačí se zaklínat hesly: CryEngine, střílečka, next-gen konzole. Třeba jako tvůrce zamýšlené střílečky Crossing the Line Arťom Mironov, který sám samotinký momentálně tvoří moskevské studio Zomboko.

Crossing the Line má být střílečka, v níž se může hráč přepínat mezi realitou a světem mrtvých. Přepínání bude podmíněno blíže neurčeným sledem akcí, a když by se chtěl hráč přepínat příliš často, může to hlavnímu hrdinovy uškodit nebo jej to dokonce může zabít. Podrobnější informace o hře nejsou, Mironov je prý zveřejní „později“. Původně chtěl, aby hra vypadala temně až depresivně, ale nakonec se rozhodl pro realistické pojetí.

ScreenShot03 zdroj: tisková zpráva

 

Vývoj hry se nachází v úvodních fázích, hotový má Mironov zápletku a scénář, nyní pracuje na grafických podkladech. Snad si s nimi dá více práce než se zápletkou. Po teroristickém útoku, během něhož zemřelo velké množství lidí, je šéf vyšetřování odvolán a případ je z neznámých důvodů uzavřeno. Po několika letech od této události se hrdinovi začnou zdát podivné sny, ve kterých jej oslovuje jeho žena. A protože by mu nikdo nevěřil, že se nezbláznil, pustí se do vyšetřování na vlastní pěst. Jestli bude vyšetřovat vlastní noční můry, nebo zastavené vyšetřování teroristického útoku, už Mironov na stránkách a studia hry neupřesňuje.

ScreenShot03 zdroj: tisková zpráva

Videoukázku tvůrce nenabízí, k dispozici je pouze několik obyčejných obrázků. A jakkoli můžu odvážnému (asi mladému) vývojáři přát hodně štěstí, možná měl s představením hry ještě chvíli počkat. Zatím se zdá, že nemá jasno v tom, čeho chce s Crossing the Line dostáhnout.

Nejnovější články