Crossing the Line má být střílečka, v níž se může hráč přepínat mezi realitou a světem mrtvých. Přepínání bude podmíněno blíže neurčeným sledem akcí, a když by se chtěl hráč přepínat příliš často, může to hlavnímu hrdinovy uškodit nebo jej to dokonce může zabít. Podrobnější informace o hře nejsou, Mironov je prý zveřejní „později“. Původně chtěl, aby hra vypadala temně až depresivně, ale nakonec se rozhodl pro realistické pojetí.
Vývoj hry se nachází v úvodních fázích, hotový má Mironov zápletku a scénář, nyní pracuje na grafických podkladech. Snad si s nimi dá více práce než se zápletkou. Po teroristickém útoku, během něhož zemřelo velké množství lidí, je šéf vyšetřování odvolán a případ je z neznámých důvodů uzavřeno. Po několika letech od této události se hrdinovi začnou zdát podivné sny, ve kterých jej oslovuje jeho žena. A protože by mu nikdo nevěřil, že se nezbláznil, pustí se do vyšetřování na vlastní pěst. Jestli bude vyšetřovat vlastní noční můry, nebo zastavené vyšetřování teroristického útoku, už Mironov na stránkách a studia hry neupřesňuje.
Videoukázku tvůrce nenabízí, k dispozici je pouze několik obyčejných obrázků. A jakkoli můžu odvážnému (asi mladému) vývojáři přát hodně štěstí, možná měl s představením hry ještě chvíli počkat. Zatím se zdá, že nemá jasno v tom, čeho chce s Crossing the Line dostáhnout.