Kam až může zajít nádhera pixel artu, ukazuje plošinovka Bionic Bay. Nádherně detailní prostředí plné imaginativních biomechanických strojů, rostlin a staveb je o to úchvatnější, že na něm dělal jediný vývojář Juhana Myllys. Jestli v jeho tvorbě poznáváte například skákačku Badland, tak jste trefili hřebíček na hlavičku, protože jde o Myllysovu předchozí tvorbu.
Bionic Bay ale nebude jen o průchodu krásným prostředím, dvojice autorů z taiwanského studia Psychoflow má ambice hrou posunout žánr do nových výšin. Za vším stojí reálná fyzika a manipulace s prostředím. Ústřední hrdina je totiž vědec vybavený teleportačním zařízením, jež mu umožňuje si prohazovat pozice s předměty.
Cesta z podivné biomechanické planety bude náročná. Hádanky ovlivněné fyzikou nemusí mít vždy stejný výsledek, k řeči se dostane hybnost těles, různé trajektorie, padající suť, nebezpečenství vás bude provázet na každém kroku. Jste přece jen malý tvor v obrovském soukolí světa, kterého často kupředu unáší náhoda, na niž má pramalý vliv. Svět ale bude ukrývat krom pastí i spoustu šikovné technologie, která vám putování usnadní, a dojde také na tajné cesty a zkratky.
Bionic Bay má vyjít ještě v letošním roce na PC, kde si také už můžete vyzkoušet demoverzi.