zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
                   První díl průvodce zde, dnes             pokračujeme s osvětlením Overkillu, udělováním příkazů, pojednáním             o kooperativní souhře v kampani, systému léčení a tipy pro hraní online.
   Overkill             Pokud budete vytrvale pálit na nepřítele a ručička aggra zůstane po             několik sekund maximálně vychýlena na vaší straně, hra vám nabídne             tzv. Overkill režim, což je stručně řečeno agresivní stav postavy,             která rázem získá vylepšené schopnosti v boji. Stisknutím akčního             tlačítka na několik sekund získají oba žoldáci vylepšené schopnosti,             jež závisí od stavu aggra každého z nich. Žoldák, jenž má v okamžiku             spuštění Overkillu ručku aggra na své straně, se může jen pomalu pohybovat             a střílet. Nemůže provádět žádný jiný pohyb, nebo se schovat. Nicméně             jeho zásahy mají dvounásobný účinek a veškerá pozornost nepřátel je             mířena pouze na něj.
              Partner s minimem aggra se zprůhlední a může se pohybovat bez pozornosti             protivníků dvojnásobnou rychlostí. Přitom může střílet pouze z vedlejší             zbraně (pistole a malé automaty), včetně boje na blízko s tím, že             jeho útoky jsou ale okamžitě smrtící. Všechny NPC postavy na scéně             se navíc pohybují ve zpomaleném režimu. Overkill se nechá skvěle využít             i v singleplayeru. Stačí nechat kolegu neustále střílet a naplnit             tak jeho aggro, přičemž se vám nabídne aktivace Overkill režimu. Po             jeho spuštění bude veškerá pozornost nepřátel směřována na kolegu,             přičemž vy můžete rozdávat headshoty jak na běžícím pásu. Nezapomeňte             se ale před vypršením Overkillu schovat do krytu.
   Udělování             příkazů  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      V singleplayeru             se o vašeho kolegu stará umělá inteligence, která je nastavena tak,             aby umělý partner poměrně účinně sám útočil bez přílišného odkrytí             nepřátelské střelbě. Pro vyšší efektivitu lze umělého kolegu řídit             skrze trojici kontextových příkazů. Navíc všechny tyto pokyny mohou             být buď pasivní, nebo agresivní. V agresivním režimu partner útočí             důrazněji a tak se mu naplňuje jeho aggro. Nicméně v tomto stavu je             také odkrytý před nepřátelskou střelbou, takže to dlouho nevydrží.             V opačném případě pasivního stavu se partner kryje a útočí pouze na             nepřátele v nejbližší vzdálenosti, takže mu aggro naopak klesá.  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
                   Oba stavy vybíráte skrze opakované stisknutí příslušného tlačítka,             kdy ikonka v příkazovém kolečku mění barvu z modré (pasivní) na červenou             (agresivní). Prvním pokynem „Regroup“ povoláte partnera okamžitě k sobě,             kdy vás bude kolega následovat v dalším postupu. V agresivním režimu             partner aktivně brání vaši postavu a snaží se střílet na všechny nepřátele             v blízkosti. V pasivním režimu pak jen pokrývá protivníky v absolutní             blízkosti. 
              Útočný rozkaz „Advance“, přidělený v agresivním režimu, vyšle partnera             do útoku vstříc nepřátelům, bez ohledu na vlastní zranění. V pasivním             módu se kolega dobře kryje a tak je dobré tento příkaz použít v případě,             kdy se soustředíte na krycí palbu se zvyšováním aggra, zatímco umělý             partner obejde protivníky a zaútočí z jejich týlu. 
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Posledním             bojovým rozkazem je „Hold Position“, což způsobí přesunutí partnera             za nejbližší překážku, včetně krycí palby zpoza krytu. V agresivním             režimu partner střílí neustále a buduje si tak své aggro, potažmo             pozornost nepřátel. Pasivní chování způsobí pouze ostřelování pro             vlastní obranu. Pasivní příkaz „Hold Position“ používejte jako následný             po agresivním rozkazu „Advance“, protože v tomto stavu se kolegovi             rychle doplní zdraví. 
              V boji je velmi důležité stále sledovat lištu zdraví umělého partnera,             nechat jej útočit při plné kondici a naopak jej stahovat z útoku ještě             včas, než ztratí všechen svůj život. Poslední funkcí příkazového kolečka             je aktivace tzv. obrazu v obraze, což je výřez v rohu obrazovky, ve             kterém vidíte díky zabudované kameře, kam se partner zrovna dívá.             
   Interakce             s partnerem             Kdykoliv si můžete poslechnout, co si umělý kolega myslí o aktuální             situaci. Stačí přijít těsně k parťákovi a stisknout akční tlačítko.             Pokud u něj stisknete tentokrát tlačítko střelby, dáte kolegovi přátelský             políček, nebo hlavičku, což ale nemá na nic ve hře vliv. Pošťuchování             lze použít i v multiplayeru.
   Kooperativní             souhra  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      V mnoha okamžicích             kampaně budete muset spolupracovat v týmu s kolegou a společně si             pomáhat. Taková místa pomocí ikonek zobrazuje GPS. Častou kooperativní             činností je např. boj zády k sobě, kdy tým čelí obrovské přesile nabíhajících             nepřátel. Tyto okamžiky jsou naskriptované v přesně určených místech.             Likvidace protivníků v tomto režimu je snadná záležitost, protože             se vždy zpomalí čas a žoldáci mají řádně zvýšenou odolnost, přesnost             střelby a její účinnost. Sice se nemůžete samostatně pohnout, nýbrž             pouze otáčet, ale v těchto akcích nepřijdete o žádné nesené náboje.             Po likvidaci všech nepřátel se režim boje zády k sobě sám ukončí a             hra pokračuje již normálně.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Velice zřídka             můžete využít kooperativní odstřelování nepřátel v jediném okamžiku.             Obrazovka se rozdělí na tři části, přičemž horní díl zobrazuje výhled             na bojiště, zatímco pod ním se objeví pohled skrze optické zaměřovače             obou žoldáků. Když si např. vyberete hlídkujícího vojáka, partner             se zaměří na druhého protivníka ve výhledu. Stisknutím spouště odstřelíte             oba vojáky v jednom okamžiku. Ještě prozradím, že tímto způsobem lze             vyhodit do povětří válcové nádrže pohonných hmot, na které občas v kampani             narazíte. Dejte si ale pozor, ať není ve vaší blízkosti žádný nepřátelský             voják, protože při míření jste velmi snadným terčem. 
              Při postupu kampaní se nevyhnete společnému vytahování do vyšších             míst, které také lokalizuje GPS. Navíc se lze tímto způsobem dostat             na nákladní kontejnery, z nichž můžete z výšky ostřelovat nepřátelské             pozice. Pokud se necháte vytáhnout, můžete napřed vestoje na kolegovi             přehlédnout okolí, popř. pomocí střelby nad hlavou vyčistit patro             od nepřátel.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Velmi často             se po úrovních povalují pancéřové štíty, které se dají vzít jako pohyblivý             kryt. Kolega se pak může přidat a kropit zpoza zad nosiče štítu nepřátele             v dohledu. Podobně lze použít i dveře vraků automobilů v lokacích.             Takovýto štít ale nemá neomezenou životnost, proto pozorně sledujte             její ukazatel, jenž se objeví na obrazovce. Štítem můžete také nepřítele             v blízkosti jednoduše přetáhnout, podobně jako pažbou zbraně. 
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Dvě mise             v kampani začínají tandemovým seskokem na padáku přímo mezi nepřátelské             postavení. V singleplayeru si vyzkoušíte obě pozice, tedy řízení padáku,             i střelbu na nepřátele v závěsu. Pro druhou činnost se skvěle hodí             ostřelovačka, ovšem pokud hrajete s živým partnerem, neměl by vám             moc cloumat s řízením, protože pak je míření velmi složité. S partnerem             si můžete také kdykoli měnit zbraň, přičemž platí, že si vyměníte             vždy zbraně, které držíte v ruce. Pokud držíte ostřelovačku, partner             vám dá taktéž svoji speciální zbraň, pokud držíte pistol, kolega vám             podá také svoji sekundární zbraň, atd. 
   Systém léčení             Velmi pěkně je řešena spolupráce obou kamarádů při zranění jednoho             z nich. Pokud jeden ze žoldáků schytá větší počet zásahů (záleží na             zvolené obtížnosti) a nestihne se přesunout vydýchat do krytu, sedne             si ochromen na zem- bez možnosti pohybu. Zdravý partner k němu musí             doběhnout v časovém limitu, přičemž držením akčního tlačítka po několik             sekund zraněného kolegu za krátko uzdraví, popř. jej nejdříve odtáhne             za límec do bezpečí. Pokud totiž ošetřující žoldák dostane zásah,             musí celou proceduru léčení provést znovu. Proto se vyplatí zraněného             nejdříve odtáhnout do krytu a zde jej vyléčit. Zraněný partner pak             může ústup krýt svoji střelbou, i když se jinak nedokáže hýbat.
              Jestli se zraníte v singleplayeru, umělý kolega se bude snažit k vám             okamžitě doběhnout, odtáhnout vás do krytu a zde vyléčit. I během             této činnosti jej můžete řídit skrze příkazové kolečko stejně jako             v normální hře. Pokud se ale zraníte oba najednou, nebo se zkrátka             jeden z vás nestihne v limitu vyléčit, kampaň se restartuje z místa             posledního checkpointu.
   Tipy pro             hraní kampaně v multiplayeru             Komunikujte – vždy si s partnerem ujasněte následující postup a stále             se navzájem informujte o situaci na bojišti, popř. si rozdělte cíle,             protože tím tak dříve a snadněji zlikvidujete protivníky v lokaci.             
              Rozdělte si role – nejlepších výsledků docílíte, pokud si rozdělíte             své role v boji. Hráč, jenž si vezme úlohu palebné podpory, by si             měl vzít zbraň s větším zásobníkem, tedy nejlépe kulomet. Naopak hráč,             který bude nepřátele obcházet, by se měl vybavit účinnou zbraní na             blízko, tedy např. automatickými puškami a hodit se bude i tlumič,             který ještě dále zmenšuje aggro tichého útočníka. A tyto činnosti             si díky výměně zbraní snadno kdykoli prohodíte.  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
                   Rozdělte si bojiště – frontální útok dvojice z jednoho společného             směru má daleko menší účinek, než útok ze dvou stran najednou. Proto             se před bojem rozmístěte každý na opačnou stranu a v bitvě využívejte             distribuce aggra mezi dvojicí vašich žoldáků pro rozmělnění pozornosti             nepřátel a jejich snadnější likvidaci. 
              Připravujeme: Video-recenzi
              Stáhněte si: Videa,             Trailery...
              Související články: 1.díl             průvodce, Mega-recenzeNovinky...
 
 
 
   |