Série vojenských simulátorů Arma od Bohemia Interactive v loňském roce prodala přes 2,7 milionů kopií, což je pro hru, jejíž poslední díl vyšel před více než devíti lety, úctyhodné číslo. Podle dat zveřejněných studiem Bohemia Interactive téměř třetinu prodejů tvoří Arma 3, zbylé dvě třetiny si mezi sebe dělí první dva díly a dodatečný obsah. Virtuální maskáče vloni obléklo přes 2,2 milionu nových hráčů, kteří ve hře strávili téměř 74 milionů hodin.
Minulý rok také v předběžném přístupu vyšla odbočka série v podobě Arma Reforger, který slouží jako odrazový můstek pro sbírání zpětné vazby komunity, platforma k tvorbě dodatečného obsahu a také coby dílčí krok při vývoji plnohodnotného čtvrtého dílu. Studio Bohemia Interactive ale zatím neupřesňuje, kdy jeho oznámení můžeme očekávat.