I přes mírnou kontroverzi s nechtěnou smrtí dětí se předběžnému přístupu simulátoru života inZOI daří. Vydavatelství Krafton oznámilo, že se během prvního týdne povedlo prodat přes milión kopií.
V tiskové zprávě se rovněž uvádí, že se vede i jejich integrované platformě Canvas, kam mohou hráči nahrávat své výtvory. V den vydání zde aktivitu vykazovalo 1,2 milionů uživatelů, kteří společně nahráli se přes 470 tisíc kusů obsahu.
„Jsme vděční a nadšení z toho, že můžeme inZoi prostřednictvím předběžného přístupu představit hráčům po celém světě. Budeme i nadále aktivně komunikovat s hráči a podporovat hru stejně jako ostatní dlouhodobé značky společnosti Krafton,“ uvedl generální ředitel Kim Čchang-han.
Vstupenku do předběžného přístupu inZoi zakoupíte v přepočtu za zhruba tisíc korun. Studio už nyní láká na budoucí updaty, které mimo jiné přidají podporu modifikací a nová města. Veškerý dodatečný obsah bude až do plného vydání hry přibývat zdarma.