
Mezi klady zařadil dle očekávání systém frakcí, který už v Clear Sky funguje, a agresivní umělou inteligenci. Naopak Tukanovi vadil i tentokrát příliš tuhý začátek ("jako byste šli s lupénkovou pilkou pokácet vzrostlou sekvoj"), mnoho nevyjasněných věcí pro nováčky a technické problémy. Např. někdy NPC překáčí v cestě, nenašel ani jeden artefakt a všechny bedny prý byly prázdné. Uvedené ale nemusí nutně platit i pro prodávanou verzi, která se od té jím recenzované (navzdory ujištění o hotovosti) bude lišit. Více se dozvíte ve 175. čísle Score.

Chování spolubojovníků je podle redaktora Levelu skvělé ve venkovních prostorech, kde spolupracují a kryjí se, ale v těch členitějších není umělá inteligence úplně bez chyby, což ukázal na příkladu postupné eliminace zástupu protivníků obíhajících budovu. Vztahy hráče s frakcemi nazval za nedotažené a pořád nepřišel na chuť práci se zdejšími předměty či inventářem, nicméně celkově je hra dle jeho názoru nadprůměrným počinem - detaily v 169. čísle magazínu.
Stalker: Clear Sky pro PC ve světě vyjde tento pátek a v České republice v lokalizované verzi od CD Projektu 15. září (předobjednávka, byť plynové masky už jsou rozebrány), na kdy TISCALI cílí svou recenzi - více v GC dojmech a předešlém zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:
Úvodních 25 minut hraní STALKER Clear Sky [12.7.2008 18:18 - levis]
Poběží vám STALKER Clear Sky? [7.7.2008 18:18 - levis]
DX10 obrázky ze STALKER Clear Sky [13.6.2008 15:15 - levis]
Videa: Stalker Clear Sky, Euro Truck Sim, Lost Planet [26.5.2008 17:17 - jd]
zdroj: vlastní