Pokud patříte mezi ortodoxní fandy série Ghost Recon a jinak povedený Future Soldier vám prostě změnou stylu nesedl, možná vás potěší fakt, že na Kickstarteru se snaží skutečného nástupce téhle série vytvořit tým lidí, kteří na původních hrách pracovali v Red Storm Entertainment a Valve Software.
Cílem je tedy vytvořit FPS pro PC a Mac, kde spíše záleží na taktice, přípravě a pomalém postupu, nežli rychlé akci, která je leitmotivem současných válečných akcí. Ground Branch, jak se hra jmenuje, je primárně multiplayerový titul, který by měl vyznávat tradiční prvky, jako je neregenerující se zdraví, smrtící účinek zbraní (žádné pozvolné „sprchování“ v dešti kulek) a realistické zpracování a chování zbraní.
Projekt zní hodně ambiciózně a atraktivně. Podle lokalizace zranění a ochranné výstroje se bude váš voják chovat. Stejně tak zbraně nebudou uměle vyvažovány a ve hře nemají být žádná povolání, loadouty budou jen na vás. Mapy budou mít náhodně rozmístěné prvky a základem bude nutnost adaptace týmu na dané prostředí a situaci. Navíc, nečeká vás žádná nerealistická střelba od boku, žádné poskakování jako naspeedovaní zajíci, žádné střílení při skoku do lehu atd. Prostě jde o hodně staromilský a náročný design.
Má to ovšem jeden velký problém. Tvůrci z BlackFoot Studios si na Kickstarteru řekli o 425 tisíc dolarů, což je sakra hodně. Ano, některé projekty tuhle částku v klidu překonaly, ale ty měly jinou publicitu a jiná jména. Dokazuje to i fakt, že momentálně má Ground Branch na kontě přislíbených necelých 60 tisíc dolarů a před sebou 16 dnů, kdy musí skoro půl milionu dolarů nasbírat. Což vypadá jako hodně těžký úkol. Nicméně pokud projekt Ground Branch nevyjde, bude to škoda, protože taktické FPS tohoto formátu celkem citelně chybí.