Připomeňme jen, že se tak děje poté, co bylo vydání hry posunuto na příští rok. Nyní se do seznamu ztrát pod kolonkou „podezření na problémy hry“ dostala i jména Tima Gerritsena a Nata Wellse. Druhý jmenovaný je veteránem studia, strávil v něm třináct let a podepsal se pod původní Bioshock. Momentálně měl pozici technical art directora.
Tim Gerritsen byl šéfem product developementu (omlouvám se za anglicismy, čeština většinou nestíhá vytvářet ekvivalentní a odpovídající termíny a radši vytváří byznyspík), což by se, místo rozsáhlé definice, dalo shrnout jako uzlový bod pro komunikaci jak s jednotlivými odděleními studia, tak i ven, s momentálními i potenciálními partnery. Jednoduše, nic malého. Předtím byl v Human Head Studios, jako business director.
Samozřejmě nevíme, zda je důvodem nějaký zádrhel či zádrhele při produkci hry, nebo šlo o rozhodnutí obou jmenovaných, k jakým prostě během kariéry dochází. Nicméně odchod právě dvou takto důležitých figur vyvolává otázky, zda nemá vývoj opravdu problémy závažnějšího rázu. Doufejme, že ne, protože po tom, co jsme viděli, by to byla škoda. Ale stejně tak prostě může jít o to, že chtěli změnit pracovní prostředí, zaměření své kariéry... prostě mohli chtít změnu.
9. 8. 2012 12:37 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Další řadu otazníků nad tím, jak to vlastně vypadá s Bioshock Infinite, vyvolaly odchody hned dvou velmi významných členů studia.