Podle životopisů vystavených na internetu jsme se dozvěděli, že Thiefa 4 opustil například skladatel a šéf zvuku Paul Weir. Na tom by ještě nebylo nic moc divného. Pokud byla hudba a zvuky hotové, nebylo pro něj už asi tolik práce. Horší už to je s designéry. K Warner Bros Games totiž odešel hlavní designér úrovní Adam Alim, stejně jako na hře už nepracuje další hlavní designér úrovní Pierre-Olivier Clement. Ten odešel dělat na jiném projektu v rámci Eidos Montreal.
Z dalších odpadlíků Kotaku jmenuje dva senior koncept grafiky, technického designéra úrovní, animátora a designéra úrovní. To už nezní dobře. Proč by odcházelo tolik designérů, navíc na senior (čili vyšších) pozicích? Na druhou stranu se ale zase v životopisu dalšího designéra úrovní objevila zmínka o designování poslední úrovně hry. Ne snad, že by se musely nutně designovat úrovně her vždycky postupně, od první do poslední, ale od konce se asi příliš často nezačíná.
Zajímavý je také trailer, na jehož část se můžete podívat níže. Na tom dělali Goldtooth Creative, kteří mají na svědomí třeba trailery pro Deus Ex: Human Revolution, už nějak na začátku roku 2011. Podle dalších životopisů měl být trailer vydán v prosinci 2011. Jak Kotaku trefně podotklo, mohlo to být na akci VGA. Jenže nebylo. Trailer tak půl roku trčí někde v trezoru Eidosu a Square Enix se k oznámení pořád nějak nemá.
zdroj: Archiv