


Tak jednoznačné to jistě nebude, tvrdí Bowder. Příležitostní (či řekněme méně nároční) hráči si dle něj osvojí jednoduché základy hry, zjistí, jak fungují jednotlivé jednotky i na co jsou dobré, a ničím víc se nebudou muset zabývat. Kdo bude chtít, až později se dobrovolně naučí pokročilejší způsob hraní - třeba cílené palbě na nepřítele, nebo do prstů dostane rychlou kombinaci kláves, kterou jednotku teleportujete ze skály dolů či naopak zpět na svah (zkrátka abyste nemuseli absolvovat zdlouhavé zdolávání terénu).
Jak hrají StaCraft II právě progameři, máte možnost vidět ve dvacetiminutovém komentovaném zápasu mezi lidmi a Protossy, které se objevilo v prosinci. Má 560 MB a lze stáhnout z oficiálního webu či Blizzard Downloader.
zdroj: Archiv
StarCraft II - dvacetiminutový progamingový zápas z Blizzconu



Na to vše ale mají vývojáři dost času, protože z druhého a třetího dílu mají stále načrtnutý leda příběh (a nic víc). A že se ptáte, proč se Raynor prý pořád tváří tak naštvaně? "Když vás zradí váš velitel, vaši domovskou planetu ovládnou Zergové a z ženy se vám před očima stane monstrum, moc důvodů k radosti nemáte," vysvětluje Bowder. A hned je to všechno jasnější...
StarCraft II: Wings of Liberty pro PC zatím nemá stanovené datum vydání a všechny mile překvapí, stihne-li vzhledem k údajně upřednostňovanému vývoji Diablo III rok 2009 - více v dřívějším zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Evakuace základny ve StarCraft II Wings of Liberty [16.10.2008 11:11 - levis]
StarCraft II Wings of Liberty podrobněji [13.10.2008 10:10 - levis]
StarCraft II rozdělen na tři samostatné hry [11.10.2008 02:02 - levis]
zdroj: 1UP a další