zdroj:
tisková zpráva
Vloni jsme vás prostřednictvím teaser traileru informovali o futuristické FPS Section 8, kterou na příští rok chystají autoři F.E.A.R. Extraction Point. Ti se pokusí inovovat žánr, ačkoliv jejich dílko ponese znatelnou stopu inspirace po Counter-Striku i sérii Battlefield. Děj hry se ponese zhruba v tom duchu, že ozbrojená pěší divize Section 8 se pokusí zastavit rozpínající se megalomanské tyrany z Arm of Orion na bitevních polích neznámé planety.
Cílem vaší skupiny bude obsadit na bojišti klíčové body, což se však neprojeví převahou co do počtu získaných bodů jako v Battlefieldu, nýbrž jednoduše taktickými výhodami. Dobudete-li radar, budete mít přehled o dění na mapě; pokud se zmocníte továrny, získáte znatelnou slevu na výrobu nových vozidel.
Právě tanky budou ve hře hrát klíčovou roli: peníze potřebné pro jejich koupi si vyděláte obsazováním stanovišť a zabíjením nepřátel. Jakmile budete mít dost našetřeno, tank se objedná a pak nezbude než čekat na výsadek z oběžné dráhy. Tu budou permanentně obíhat mateřské lodě obou bojujících skupin a právě odsud se také budete respawnovat, pokud vás nepřítel zabije.

Hra v takovém případě přepne do pohledu 1. osoby a nechá vás proletět skrz atmosférou, kdy uvidíte bojiště z výšky a budete svůj pád moci nasměrovat, kam se vám zlíbí. Ovšem, pokud si dobře nenačasujete zažehnutí jetpackového padáku, dopadnete natvrdo a na chvíli přijdete o automaticky se dobíjející obranný štít. Samozřejme si budete moci vybrat i profesi (voják, odstřelovač, medik/inženýr), přičemž třeba u inženýra dostanete užitečné vybavení pro opravování vozidel nebo rychlejší hackování se do počítače právě obsazované základny.
Section 8 se v současnosti nachází v pre-alfa stádiu vývoje a vyjde koncem příštího roku pro PC a X360 - více v oznámení.