
- Autoři po zkušenostech ze série SOCOM opustili perspektivu pohledu z třetí osoby, čili půjde o regulérní týmovou akci z pohledu vlastního očí, což se jim zdá pro tento žánr vhodnější.
- Na výběr budete mít celkem ze tří žoldáckých stran, známy jsou dvě: Raveny poznáte podle technologicky vyspělých zbraní a stylizace a la Halo či Resistance, naopak Sverové budou vzhledem i arzenálem/rejstříkem útoků připomínat arabské teroristy.
- Všechny zvuky od přeletu letadel po sirény varující před náletem budou způsobeny pouze a jenom hráči, takže se vyplatí bedlivě naslouchat okolnímu dění (narozdíl od jiných her, kde podobné zvuky často jen dotváří kulisu).



starší uniklé obrázky
- Při tvorbě postavy si budete moci zvolit tvář, hlas i stavbu těla svého vojáka. Výzbroj nebude fixně přiřazena k jednotlivým třídám a budete si moci nakombinovat až tři profily, které pak půjde snadno a rychle měnit při respawnech.
- V určitých oblastech na každé mapě budou odstřelovači získávat za zabité nepřátele víc zkušeností než ostatní.
- S každým postupem na vyšší rank se vám odemknou nové zbraně, perky a případně i místo v čele týmu, s nímž přijde zodpovědnost i možnost taktického plánování.
- Hra obsáhne anticheatovací mechanismus podobný Punkbusteru vč. pravidelných systémových testů na rychlost pohybu, kadenci nebo utržená zranění vaší postavy.
- Servery budou hráčům informace rozesílat na základě jejich lagu, tzn. pokud bude hrozit, že by framerate měl klesnout pod třicet snímků za vteřinu nebo se zvětšit odezva, raději vás nebude zahlcovat audiovizuálními detaily o tom, co se právě děje na druhém konci mapy.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Týmová akce MAG. v obrazech [6.4.2009 10:10 - levis]
Oznámení hromadné akce MAG. od Sony [16.7.2008 00:10 - levis]
zdroj: Game Informer