Podrobnosti o UFO: Aftershock
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o UFO: Aftershock

20. 5. 2004 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jak jsme vás již informovali, brněnské studio ALTAR interactive nyní pracuje na novém projektu, který má být nástupcem loňské strategie UFO: Aftermath.

UFO: Aftershock zdroj: tisková zpráva Jmenuje se Aftershock. Pokud jde o příběh, nový titul naváže na konec Aftermath, i když s padesátiletým odstupem. Seznámí vás s několika různými frakcemi. Cílem bude ovládnout vesmírnou stanici Reticulanů, poté zřídit základny na Zemi a tu nakonec navrátit lidem.

Tyto základny, které bude nutné obhospodařovat, se dají stavět na povrchu a může jich být několik různých typů. V Aftershock budete mít možnost vstupovat do (částečně zničitelných) budov. Bude-li sváděna bitva o základnu, boj bude probíhat zároveň vně i uvnitř. Co však bude v této hře chybět, to budou letecké souboje. Zaprvé se to údajně nehodí do příběhu a zadruhé si prý tvůrci nejsou ani jisti, zda by byli schopni udělat takovou věc nějak výrazně lépe než v Aftermath. Také s největší pravděpodobností neočekávejte multiplayer, i když se k němu vývojáři nestaví tak úplně zády. Nicméně, Aftershock má obsahovat mnohem více zvuků a hudební doprovod by měl být industriálnější a tajemnější. Prý něco na způsob filmů Vetřelec. Vylepšen (zejména co se týče stability) má být S.A.S. (Simultaneous Action System) a interface jednotek (přímočařejší).

Mise Aftershock se budou od těch v Aftermath hodně lišit. Částečně je to i tím, co jsme zmínili již výše, tedy že budete moci vstoupit přímo do budov. Většina misí se bude odehrávat v průmyslových komplexech - ve starých továrnách, skladištích, opuštěných jaderných elektrárnách, apod. Maximální počet jednotek ve skupině bude sedm, v první misi dokonce ještě méně. Důležitou součástí strategické hry je většinou také výzkum, který se v Aftershock bude podobat jeho předchůdci, ale bude výrazně rozšířen (různé nové technologie), stejně jako ekonomický model. Ve hře nebudou k dispozici žádná vozidla. Budou tu ale různí roboti a androidi určení hlavně pro průzkum, bojovými schopnostmi oplývat zrovna nebudou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Mezi nové technologie, které budete moci vyvíjet, patří kyberimplantáty. Využít je budou moci ale jen některé typy vojáků, jejichž schopnosti se tímto zásahem výrazně vylepší. Vaše jednotky budou také moci postupovat po žebříčku hodností a bude zde pro ně více specializací. Co se týče zbraní, v továrnách si budete moci vyrobit cokoliv, včetně upgradů. K dispozici budou také zbraně z předchozí hry. Nyní tvůrci testují možnost implementace zbraní pro boj zblízka. Těšit se prý můžete na celkově lepší a inteligentnější nepřátele. Slabší kusy byly totiž zlikvidovány během minulých 50. let. Kromě toho mají být i realističtější. Reagovat prý budou nejen v případě, že vás uvidí, ale také pokud vás uslyší nebo zachytí na detektoru pohybu.

Kdy Aftershock vyjde a zda bude obsahovat také modifikační nástroje, záleží prý na společnosti Cenega, která předběžně počítá s druhou polovinou příštího roku.

zdroj: FansiteForum

korgull

Nejnovější články