"Už se nemůžeme dočkat, až vypustíme Necropolis mezi hráče na Steamu. Každý si myslel že je to zábava jen v singleplayeru, ale nás samotné doslova ohromilo jaká je to zábava když se do dungeonu vydáte s kamarády," napsal v tiskové zprávě Mitch Gitelman, manažer studia Harebrained.
Gitelman možná nepřehání, protože pokud v Necropolis zemřete, začínáte zase od začátku dungeonu nanovo. Proto může být v partě čtyř lidí docela dobrou zábavou pokusit se dostat s postupně odpadávajícími spoluhráči co nejdál.
Necropolis není úplně standardní roguelike - vývojáři zde mísí klasické prvky roguelike s prvky akce viděné z pohledu třetí osoby. V soubojích nezáleží na statistikách, ale na reflexech a animacích. Stačí jedno špatné seknutí a můžete to mít spočítáno. Neotřelým prvkem by mělo být i proměnlivé, neustále se měnící se prostředí. Právě to by mělo zajistit znovuhratelnost, která vás v ideálním případě nezačne po pár úmrtích nudit.
zdroj: Archiv