


Hines dále avizuje, že optimalizaci PC verze byla věnována opravdu velká pozornost, podpořená úzkou spoluprací např. s Nvidií. A samozřejmě trochu smutně podotýká, že vyladění a rozeběhnutí X360 inkarnace je mnohem snazší proces, alébrž jak známo, na rozdíl od PC má neměnnou konfiguraci a proto je celý vývoj lehčí.
Zde se hodí připomenout, že v případě multiplatformového záběru většiny herních produktů PC hráči s velkým despektem mluví o jisté "konzolifikaci" hry, v níž pak postrádají určité PC standardy. Zástupce Bethesdy se ale dušuje, že ve Fallout 3 hráče nic takového nečeká. Projekt má mít standardní, velice intuitivní ovládání skrzevá klávesnici a myš (nicméně je zmiňována i podpora gamepadu) a četná pochybení viděná v Oblivionu - s interfacem, nevhodně zvoleným fontem atd., se už nemají opakovat. Přičemž podobně co v Oblivionu je v plánu další obsah nabízený posléze ke stažení. Tolik k PC verzi. Na závěr si pro změnu nový PS3 trailer vypuštěný k příležitosti veletrhu Tokyo Game Show, v němž se nenechte zmást uváděným prosincem 2008, což je pouze japonský termín.
zdroj: Archiv
Fallout 3 TGS trailer - stažitelná verze (30 MB, HD)
Fallout 3 ve zbytku světa vyjde 31. října pro PC, PS3 a X360, u nás v české verzi od Cenegy Czech (předobjednat) - více v našem dřívějším zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY::
Shrnutí první recenze Fallout 3 [7.10.2008 11:11 - jd]
První krůčky ve Fallout 3 [1.10.2008 14:14 - mart]
Putování skrze Fallout 3 s dobrou karmou [28.9.2008 17:17 - mart]
zdroj: Shacknews, GT