Dvojí svět Singularity
zdroj: tisková zpráva

Dvojí svět Singularity

24. 2. 2009 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Sci-fi střílečce od Raven Software vévodí puška, která střílí napříč šedesáti roky. PREVIEW & TRAILER

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Raven Software ve svých wisconsinských studiích nedávno poprvé předvedli sci-fi střílečku Singularity, která vás v roli amerického testovacího pilota Natea Ranca vezme na jeden fiktivní ruský ostrov. Ještě v roce 1950 to byla špičková výzkumná laboratoř plná vědců, vojáků a drahého zařízení, ale v roce 2010 na ostrově přežilo jen několik podivných, dosud neviděných druhů rostlin a zvířat, to vše vedle zrezlých tunelů a zarostlého komplexu. Právě mezi tyto časové doby vás hra vezme.

Skákání mezi oběma časovými rovinami, které má být hlavní předností hry, Raven ilustrují na příkladu kdesi zprostředku příběhu. Nate se zrovna probudí v opuštěné, industriálně laděné uličce, kterou lemují zavřená vrata. Jak se přes ně dostat? Nate vytáhne svoji zbraň, Time Manipulation Device (dále jen TMD), ne nepodobnou raketometu (co takhle ji říkat časomet?). Ta slouží k přenášení předmětů nejen napříč časem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Nate díky tomu snadno zjistí, že za branou leží několik barelů, po vzoru Gravity Gun z Half-Life 2 si je přitáhne k sobě a přepnutím zbraně do druhého módu pak sudy vrátí do své původní podoby z roku 1950. Pak už stačí jen vzít do ruky pušku, zamířit - a hle, barel vybuchnul, jako by ho nacpali náložemi jen o den dřív. Jakmile se dostanete skrze dveře, vrhne se na vás několik vojáků z minulosti: to jim ale nezabrání po vás pálit sice půl století starými, ale stále účinnými samopaly.

Nechce se vám přepínat zbraň? Zamiřte na ně své TMD, ten efekt stojí za to: po zásahu začnou vojáci rychle stárnout v obličeji, až z nich sleze maso, zbude jen kostra a nakonec se rozplynou v prach (vzpomínáte na konec třetího filmového Indiana Jonese?). A možností bude vždy víc: kdo si raději ušetří pohled na tuhle ošklivou smrt, bude moci kdykoliv použít primární funkci TMD a třeba na vojáky nechat spadnout obrovskou kovovou ceduli, která se výhružně houpe ve vzduchu..

zdroj: Archiv


Singularity - únorový trailer

Na stejném principu mimochodem bude fungovat i oprava několika pokažených součástech potřebných ke zprovoznění jeřábu, který na hladinu vody vynese i obrovskou, potopenou loď (viz minulé video). Až vstoupíte na její palubu, zjistíte, že příliš velké předměty se po použití TMD zase rychle vrací zpět do svého původního stavu: v tomto případě se vám začne loď doslova drolit nad hlavou, takže zatímco budete pobíhat jejími kajutami a snažit se rozmlouvat s duchy (což nápadně připomíná nedávné Cryostasis), vyplatí se dávat si pozor na padající trámy nebo těžkou ocelovou konstrukci.

O tom, co vás ale na palubě čeká, snad raději až někdy příště.

Singularity vyjde koncem roku pro PC, Xbox360 a PS3 - více v našich článcích:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Vyzvednutí lodě ze Singularity  [27.1.2009 16:16 - levis]
Přísně utajený experiment Singularity  [19.1.2009 20:20 - levis]
Odhalení Singularity  [16.7.2008 14:14 - levis]
zdroj: IGN & GamesRadar

Nejnovější články