Skákání mezi oběma časovými rovinami, které má být hlavní předností hry, Raven ilustrují na příkladu kdesi zprostředku příběhu. Nate se zrovna probudí v opuštěné, industriálně laděné uličce, kterou lemují zavřená vrata. Jak se přes ně dostat? Nate vytáhne svoji zbraň, Time Manipulation Device (dále jen TMD), ne nepodobnou raketometu (co takhle ji říkat časomet?). Ta slouží k přenášení předmětů nejen napříč časem.
Nate díky tomu snadno zjistí, že za branou leží několik barelů, po vzoru Gravity Gun z Half-Life 2 si je přitáhne k sobě a přepnutím zbraně do druhého módu pak sudy vrátí do své původní podoby z roku 1950. Pak už stačí jen vzít do ruky pušku, zamířit - a hle, barel vybuchnul, jako by ho nacpali náložemi jen o den dřív. Jakmile se dostanete skrze dveře, vrhne se na vás několik vojáků z minulosti: to jim ale nezabrání po vás pálit sice půl století starými, ale stále účinnými samopaly.
Nechce se vám přepínat zbraň? Zamiřte na ně své TMD, ten efekt stojí za to: po zásahu začnou vojáci rychle stárnout v obličeji, až z nich sleze maso, zbude jen kostra a nakonec se rozplynou v prach (vzpomínáte na konec třetího filmového Indiana Jonese?). A možností bude vždy víc: kdo si raději ušetří pohled na tuhle ošklivou smrt, bude moci kdykoliv použít primární funkci TMD a třeba na vojáky nechat spadnout obrovskou kovovou ceduli, která se výhružně houpe ve vzduchu..
zdroj: Archiv
Singularity - únorový trailer
O tom, co vás ale na palubě čeká, snad raději až někdy příště.
Singularity vyjde koncem roku pro PC, Xbox360 a PS3 - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Vyzvednutí lodě ze Singularity [27.1.2009 16:16 - levis]
Přísně utajený experiment Singularity [19.1.2009 20:20 - levis]
Odhalení Singularity [16.7.2008 14:14 - levis]
zdroj: IGN & GamesRadar