Zažijte objevitelské cesty v Renowned Explorers: International Society
zdroj: tisková zpráva

Zažijte objevitelské cesty v Renowned Explorers: International Society

21. 2. 2014 16:39 | Novinky | autor: Pavel Dobrovský |

Příběhy Davida Livingstona, Henryho M. Stanleyho, Richarda Burtona, Stevena Speka, ale klidně i Emila Holuba nebo Antonína Steckera a o mnoho let později Adolfa Parlesáka jsou fascinujícími popisy objevitelských výprav do cizích zemí. Pánové mapovali neznámá území, pojmenovávali hory po svých královnách či císařích, hledali prameny řek, pomáhali místním vládcům s lokální politikou a nacházeli poklady, ať už skutečné nebo antropologické a historické.

Zlatou éru dobrodruhů chce ve své hře Renowned Explorers: International Society zrekonstruovat holandské studio Abbey Games, které má na kontě zajímavou strategii Reus. Podle všech indicií jsou na správné cestě. „Stanete se vůdcem nesourodé skupiny a kapitánem lodi, se kterou budete odkrývat bílá místa na mapách osmnáctého století,“ píše se v tiskové zprávě. „Připravte se na všechno, co leží mezi mýtem a realitou.“

Mýtů, které pocházely ze snahy o senzaci nebo z čistého cestovatelského deliria, mají minulá století na rozdávání. V přednáškách o Africe rád uvádím třeba ten, který přinesl z dnešního Súdánu anglický voják – prý na sudánské poušti rostou zlaté pruty. Hodně lidí se tam pak vypravilo a nalezli jen vlastní smrt.

Cestovatelské mýty jsou atraktivní, stačí se podívat na prastaré cestopisy, jako je Milión od Marca Pola anebo si přečíst Ecova Baudolina, ve kterém jich je řada shrnutá (od řek, ve kterých teče kamení až po lidi s obličejem na hrudi). Cestovatelé ale zažívali především dobrodružství a radost z objevování. Právě na té má být Renowned Explorers vystavěna. Budete nacházet náboženské artefakty, odkrývat opuštěná města, poměřovat se s neznámými kmeny a hrabat poklady, abyste najali lepší kolegy, zaplatili si detailnější mapy a vystavěli svojí soukromou sbírku, se kterou se předvedete na Světové výstavě.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Žánrově půjde o manažerskou hru infikovanou jemnými RPG prvky, kdy budete muset složit co nejoptimálnější partu z desítek výrazných osobnost a co nejrychleji vše objevit. Narazíte tedy na tradiční tabulky vlastností a samozřejmě také na souboje, které budou probíhat tahově. Jedno rozehrání bude zřejmě podobně jako v Reus omezeno časem, ovšem při dalším rozehrání se znovu vygeneruje mapa a její obsah, takže může jít o podobný druh zábavy, jako ve FTL. Doufejme, že „vzhůru na palubu, dálky volají“ si s chutí řekneme již letos. Novinky můžeme sledovat na oficiálních stránkách, které jsou informačně zatím spíše chudé.

Nejnovější články