Příběhově hra začíná ve chvíli, kdy si Max přeje, aby jeho mladší bratr Felix zmizel. To se mu nějakým záhadným způsobem podaří a bude to ještě horší. Max se tak musí svého brášku vydat zachránit a přes všechny ty bažiny, pouště, dávné chrámy a lesy ho přivést zpátky. Během hry se dostanete k silám, jejichž pomocí budete moct manipulovat s herním prostředím a jak se můžete přesvědčit na videu, vypadá to docela pěkně.
V jádru je Max: The Curse of Brotherhood pestrobarevnou “2,5D” hopsačkou, která kombinuje klasické poskakování s více či méně chytrými puzzly. Ty budete muset řešit pomocí různých elementů, kdy například proud vody pomůže Maxe vymrštit do vzduchu tak, že to bude stačit k překonání nějaké propasti.
“Hodně se inspirujeme v příbězích a filmech z pozdních sedmdesátých a ze začátku osmdesátých let, jako třeba The Brothers Lionheart od Lindrena a The Goonies od Spielberga a Lucase. Zároveň je to všechno o rodině. O tom, že si přejete aby váš bratr nebo sestra prostě zmizeli, načež se vám po nich bude hrozně stýskat a budete pro jejich návrat ochotní udělat cokoliv,” popisuje hru tisková zpráva.
Dění okolo letošní E3 můžete sledovat v našem E3 2013 speciálu, a na videa pak můžete koukat na Games TV.