Mercenaries 2: World in Flames se odhaluje
zdroj: tisková zpráva

Mercenaries 2: World in Flames se odhaluje

11. 5. 2006 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Pokračování výborné konzolové akce Mercenaries, která si od nás v recenzi odnesla 80%, vyjde v roce 2007 a ještě umocní pocit totální destrukce při hraní.

Možnost ničit prakticky vše a kochat se přitom ohromnými explozemi, doprovázenými létajícím materiálem či stoupajícími sloupci dýmu, totiž byla podle mnohých největších předností prvního dílu. Tvůrci si velmi chválí možnosti next-gen konzole od Sony (k té Microsoftí se nevyjádřili), na níž prý lze rozpoutat absolutní peklo, nesrovnatelné s tím loňským. Zajímavě zní i prohlášení tvůrců, že skoro každý objekt ve hře bude interaktivní a manipulovatelný.

Děj se ze Severní Koreje přesune do Venezuely, přičemž prostředí bude rozlehlejší (přechod mezi lokacemi by však měl být doprovázen jen minimálním loadingem), mnohem pestřejší i barevnější. Nebude chybět ani střídání dne a noci. Velkých změn dozná též model poškození. Třeba u takového džípu nebude problém úplně rozstřílet skla, dveře nebo pneumatiky, ale stále bude pojízdný, dokud nepošlete do věčných lovišť i motor. To přijde vhod např. v situaci, kdy potřebujete získat vozidlo od nepřítele. Jednoduše odpravíte řidiče a nasednete do stále pojízdného auta. Tvůrci ovšem nezůstali jen u čtyřkolek, ale osedláte třeba obrněnce APC nebo se proletíte ve vrtulníku.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Momentálně ještě není stanoven přesný počet frakcí, jež se ve hře vyskytnou, ale na 100% můžete počítat s Allied Nations, partyzány, vojáky a zástupci naftařské společnosti. Nepotvrzené je konsorcium podniků nebo drogoví dealeři. Každopádně se vrátí většina známých hlavních postav včetně Mattiase, ale přibudou i nové tváře, jako třeba Eva. Součástí hry bude multiplayer, ve formě split-screenu a kooperativního klání s kamarádem, s nímž projdete celý singleplayer. Fajn je to, že se hráč bude moci připojit / odpojit kdykoliv během hry.

Autoři neponechají veškeré původní aspekty z Mercenaries, některé kvůli lepší hratelnosti vyhodí, což se týká třeba systému karet, jiné zase přidají. V dnešní módě je fungující paměť všech postav a ani tato hra nebude výjimkou, takže si nějaké NPC bude pamatovat, jakým způsobem jste bojovali při potyčce za jejím domem a dle toho se k vám později zachová. AI by prostě měla být na výši a schopna za každé situace jednat, což je důležité, protože svět se bude neustále měnit.
zdroj: IGN

moolker
Smarty.cz

Nejnovější články