Server Digital Foundry se podíval na gameplay video z E3 konference Sony a detailně zanalyzoval grafiku. Hra samotná běží v 60 fps, ale jelikož smaotné video má pouze 30 fps, některé chyby více vynikají, hlavně co se streamování textur a škubání obrazu týče.
Stíny postav prý mají dobré rozlišení i filtrování. Bohužel stín Ezia není dobře udělaný a občas bezdůvodně mizí. Ambient occlusion na budovach je pouze simulovaný po vzoru Half-Life 2 tzv. "vypálením" do textur. Odrazy světla na vodní hladině benátských kanálů jsou jen do určité vzdálenosti. V dálce se již odráží jen nízkopologonová verze prostředí. V některých záběrech videa si povšimněte, jak se Ezio vznáší několik centimetrů nad povrchem.

nový screenshot
Při použití létajícího stroje se masivně využívá efektů motion blur a depth of field. Obecně je depth of field a bloom masivně zužitkován v celé hře a s antialiasingem dává obrazu zajímavý tón, který vtahuje do děje. Bohužel díky těmto efektům není zrovna nejlepší rozdíl mezi prosluněnou oblastí a zastíněnou. Všechny efekty ohně jsou jaksi ošizené a v nízkém rozlišení bufferu rozmazané motion blur.
Na druhém dílu Assassins Creed 2 je hodně vidět, že engine vychází ze Scimitar engine z prvního dílu. UbiSoft přidal střídání dne a noci, lepší zobrazení pohybu látky na oblečením a generátor vegetace z Far Cry 2, ale to je zhruba tak všechno, co lze zatím z videa vydedukovat.
Hra podle dnešních informací v Evropě vyjde 20. listopadu 2009 pro PC, PS3 a X360 - více v dřívějším zpravodajství:
Už se plánuje Assassins Creed 3 [10.6.2009 21:21 - chewiedc]
Srovnání Assassins Creed 2 s jedničkou [8.6.2009 16:16 - levis]
Assassins Creed 2 - 13 oficiálních obrázků [4.6.2009 10:10 - jd]
První video přímo z hraní Assassins Creed 2 [3.6.2009 00:01 - jd]
E3 trailer z Assassins Creed 2 [1.6.2009 18:18 - levis]
Assassins Creed 2 po technické stránce [20.5.2009 11:11 - levis]