Původní informace: Homefront vyjde 18. března a vývojáři z Kaos Studios místo toho, aby se těšili na reakci publika, neví, zda se nebudou stěhovat do Kanady, potažmo neskončí u THQ úplně. První náznaky, že by se newyorské studio mohlo reorganizovat se objevily minulý měsíc a nyní tyto dohady potvrdil Danny Bilson z THQ. „Klukům jsem prostě řekl, že čím úspěšnější hra bude, tím větší bude šance, že se z ní stane série a právě to bude mít vliv na další rozhodnutí.“
Oč jde? THQ v Montrealu založila novou pobočku, do níž chce soustředit co nejvíce svých vývojářských sil a na Kaos pohlédlo přísné oko managementu. Studio má dvě stě lidí, nachází se v New Yorku, což není finančně optimální, a tak se už otevřeně hovoří o jeho začlenění do struktury centra v Montrealu. Přesuny by sebou ale asi nesly i ztráty na různých pozicích a tak není divu, že jsou členové Kaos jako na trní.
Zdá se, že by jim pozici zachránil jen pořádný úspěch Homefrontu. Ten ale není vyloučen, vždyť Bilson tvrdí, že jde o nejvíce předobjednávanou hru od THQ. „Uvidíme jak se to vyvine. Nechceme přesouvat lidi jen abychom je přesunuli. Mám ty kluky rád, vždyť s nimi pracuji několik let“. Pravdou ale je, že rozumný manažer udělá to, co Kaos nechce – prostě tým přesune jen kvůli číslům. A chápe to zčásti i David Votypka, šéf studia Kaos.
„S otevřením centrály v Montrealu před námi vyvstal problém, jak zkombinovat Montreal a budoucí projekty studia. Rozumím tomu, že přesun do Montrealu je logický, vzhledem k tomu, že New York není zrovna levná lokalita. Nabídli jsme THQ několik možných řešení, každé má své pro, proti a má jiné náklady“. Zdá se tedy, že vedení Kaos Studios je realistické. Problematičnost celé věci to ale nemění.