KIN Raiders pokořili Deathwinga jako první. Jak to?
zdroj: Archiv

KIN Raiders pokořili Deathwinga jako první. Jak to?

27. 12. 2011 18:00 | Téma | autor: Redakce Games.cz

Možná trochu překvapivě připadlo to nejdůležitější prvenství celého Cataclysmu korejské guildě KIN Raiders. Všechny ostatní guildy totiž předběhli a jako první spatřili konec "Heroic Deathwinga". Pravidelní čtenáři WoWfan.cz o tom určitě vědí, protože o World Firstu u Spine of Deathwing i Madness of Deathwing už kolegové psali. Na celém úspěchu možná bude mít lví podíl hlavně fakt, že doposud nejlepší guildy světa si trochu nechali ujet vlak, respektive z něj byli vyhozeni jako černí pasažéři. Kvůli podvádění s Looking for Raid featurou dostali od Blizzardu ban na osm dní. A toto zpoždění se ukázalo jako osudové. Po rozkliku máte možnost se podívat na video ze souboje na Spine of Deathwing a možná vám v hlavě vyvstane několik otázek, proč to bylo zrovna takhle. Co tedy kromě menší konkurence vedlo k úspěchu jihokorejské guildy, která nechala všechny evropské a americké ostřílené borce v pozadí? Kolegové z WoWfanu vám nastíní několik možných důvodů.

Alti to jistí

Velice pozoruhodný byl fakt, že jen někteří členové KIN Raiders hráli za své hlavní postavy. Jako klíčová se hlavně u Spine of Deathwing ukázala kompozice raidu a guilda profitovala z toho, že každý z jejích členů má hned několik schopných altů (dalších vedlejších postav, pozn. red.). Většina hráčů tak se svými postavami ještě před otevřením Heroic módů sjížděla Looking for Raid, aby získala alespoň adekvátní výzbroj.

Jakmile pak nastal čas raidu, měla guilda online 25 hráčů, z nichž každý byl okamžitě připraven přepnout na jinou postavu. V tu chvíli se pak raid skládá opravdu velice dobře, můžete jednoduše nahradit jedno povolání druhým, apod. V závodě o World First nejde o gear, tady jde o prestiž a tak se KIN Raiders rozhodli vykašlat na všechny možné DKP systémy a rozdělovat loot spravedlivě mezi všechny členy guildy.

Předposlední boss je větší hrozbou

KIN Raiders uspěli u obou posledních bossů, Spine of Deathwing byl však (prý) mnohem těžší než Madness of Deathwing na konci. Svědčí o tom i počet pokusů - asi 300 na Spine a "pouhých" 108 na Madness. Podle členů guildy se jako nejtěžší ukázalo "skloubení co největšího DPS a schopností přežít", což však mně osobně přijde tak trochu jako WoW klišé - v podstatě všechny raidy jsou o tom dávat, co největší zranění za cenu, co nejmenších ztrát na zdraví. Podle všeho se ale jako nejlepší DPS povolání jevil Arcane Mage nebo Subtlety Rogue. Vyzkoušíte to s nimi?

Jde to i bez podvádění...

KIN Raiders se samozřejmě neúčastnili "kauzy Looking For Raid", protože jinak by také neunikli banu. Po zabití Spine of Deathwing však čelili jinému obvinění. Prý využili chybu nebo spíš exploit u Spirit Link Totemu, který by s ním v podstatě zneutralizoval efekt debuffu, jenž snižuje životy a který je při souboji aktivní.

Proti tomu se však guilda ostře ohradila a "žalobci" se také po uveřejnění videa omluvili, protože na něm je jasně vidět, že o žádné exploitování nešlo. KIN Raiders přidávají i radu pro ostatní: "Nikdy to nevzdávejte! Je nutné se semknout a věřit, že to můžete dokázat. Každá guilda to v nějakém okamžiku chce vzdát, ale ničeho se nedá dosáhnout na první pokus. Když se krok po kroku budete zlepšovat, budete odměněni za své velké úsilí."

A jaká jsou vaše raidovací tajemství?

Nejnovější články