Projekt SOCOM 3: US Navy SEALs pro PS2 má nyní nabízet řadu signifikantních vylepšení, takže bez dlouhého otálení mohu spustit. Zejména tu má být znatelně vylepšená AI a to jak nepřátel, tak spolubojovníků. Teroristé nyní mají vyhledávat lepší krytí či neváhají sebrat potřebné náboje po padlém kamarádovi.
Pro kooperaci s týmem v akci tu bude pozměněný interface (jenom doufám, že bude zachována příhodná pauza při výběru ze širokého spektra povelů), samozřejmě půjde využít i headsetu. Vojáci nyní údajně dokáží spustit krycí palbu v případě, že se váš tým přemísťuje na jinou pozici. A co hlavně, trochu po vzoru Full Spectrum Warrior či střílečky Brothers in Arms tu má být implementována taktická varianta napadení nepřítele z boku. Díky novému enginu se dočkáte daleko většího počtu nepřátelských složek na scéně a daleko rozlehlejších lokací, jež vás zavedou do Bangladéše, Maroka a Polska. S tím mimochodem souvisí rozmanité a oproti minulosti údajně členitější herní scenérie. Vedle nových taktických možností se připravte na využití rozličných dopravních prostředků, jako jsou čluny či lehké obrněné vozy. Celá dvacítka strojů tu nemá sloužit toliko pro přemístění z místa A do místa B. Máte se nadít zajímavých střetů "titánů", co ještě dále umocní atmosféru boje.



Přirozeně, vedle akčních pasáží dostane hodně prostoru stealth prvek, jež vedle dřívějšího plížení vysokou travou nově nabídne i plavání ve vodě. A k tomu tradiční nabídka zbraňového arzenálu, kterýžto půjde modifikovat a v tomto ohledu padlo info o nějaké tisícovce různých kombinací. Pokud to však přeženete, tedy namontujete na svou zbraň příliš mnoho propriet, budete posléze muset pracovat s nepříjemně těžkým kvérem, co bude výrazně zpomalovat vaši osobu. K tomu tu ještě bude zaměření oponenta na větší vzdálenost, bohatší multiplayerové možnosti a rázem se tu rýsuje propracovaná akce, jíž by fanoušci žánru podle všeho neměli minout.