Jeden špatný pohyb a hráčem ovládaný nájemný vrah T.J. Trench si může hledat místo na kyberhřbitově. S pomocí typickým stealth mechanismů (splynutí s davem, ukrývání se za překážkami), hackování a jiných smysluplných činností má hráč likvidovat zadané cíle ve třech zónách „žijícího“ města a dávat si během toho pozor na hlídkující policejní drony nebo práskače. Jeden pohyby a je kaput. Doufejme.
Na pohled Metrocide nepůsobí nijak úchvatně. Zvolená perspektiva je v pořádku, ale stylizace ve srovnání s jinými nezávislými top-down hrami vázne. Hotline Miami je zajímavá na první pohled, o tom se Metrocide může nechat jenom zdát. Krátký trailer ale dojem výrazně vylepšuje, protože s pomocí zvuků a ruchu budí zdání futuristického města, kde člověk smí chodit maximálně do práce, a když se chová nenormálně, musí z ulic pryč.
Metrocide vyjde letos v srpnu na PC a Mac, a přestože nejde o jednu z těch nezávislých her, nad kterými půlka světa udělá „oooooch“ nebo „aaaaaaach“, stojí za pozornost. K úspěchu by hře ve výsledku stačilo, aby lépe či atraktivněji vypadající konkurenty položila na lopatky promakanou stealth hratelností a zmíněnou kyberpunkovou atmosférou. Jenže dosáhnout něčeho takového není žádná legrace!
zdroj: Archiv