Jaká to bude jízda v GT Pro Series na Wii?
zdroj: tisková zpráva

Jaká to bude jízda v GT Pro Series na Wii?

14. 9. 2006 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Nedávno oznámený závodní počin od Ubisoftu, který má stát minimálně u amerického startu konzole Wii, představí cel-shadovanou grafiku (prostě kreslenou) a využití jedné z prvních periferií na Wii trhu, jíž je volant od prověřené fy Thrustmaster.

Tento má být speciálně designovaný pro hru a logicky bude součástí balení. GT Pro Series má vycházet z kořenů závodní GT řady, kterou titíž vývojáři - MTO - již vyprodukovali pro různé herní platformy od Nintenda, počítaje v to i konzoli GameCube. Verze pro Wii sice na jednu stranu má z GC inkarnace, vydané toliko v dalekém Japonsku, vycházet, současně však bude maximálně využívat dispozic wiimote, speciálního ovladače od bigN, který přitom má být implementován do shora zmíněného volantu. Ve hře bude nějakých 80 licencovaných vozítek, všechno japonské provenience, jako je Mazda, Nissan, Subaru, ad. a mluví se o jedenácti různých typech upgradu vašeho auta, které jej změní jak vizuálně, tak po stránce výkonu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V případě herních režimů nechybí klasická kariéra skrze Championship, kde se prokousáváte na žebříčku stále výše, otevíráte si nové tratě, přičemž každá série závodů bude dosti specifická, zkrátka bude vyžadovat řízení určitého typu vozu. Vedle Time Attack a Quick Race se dočkáte také Versus a to pro čtyři hráče ve splitscreenu (pouze offline, prozatím se neplánuje ani další obsah ke stažení). Zajímavostí je skutečnost, že jakýkoliv závod si budete moci uložit na paměťovou kartu a pak se s ním třebas pochlubit kamarádům. Tvůrci avizují podporu wide-screenu (nikoliv již progressive scanu) a herní zkušenost, která prý bude zcela unikátní. Každopádně se v ní nadějete i obvyklého driftování, jemuž je dokonce věnován jeden z herních módů, naznačující tak spíše arkádovější zaměření GT Pro Series, ale nechci předbíhat.

zdroj: IGN

mart

Nejnovější články