Tvůrci z Uppercut Games nejsou nezkušená jelita – jde o typický případ malého studia, které v roce 2011 založila trojice vývojářských veteránů, protože už je zjevně štvalo dělat velké hry (BioShock 1 a 2, XCOM a další) ve velkých týmech. Chtěli pracovat na menších projektech a mít je zcela pod kontrolou. Doposud vyprodukovali tři mobilní projekty včetně hezky vypadající a zjevně i úspěšné série sci-fi akcí Epoch 1 a 2.
zdroj: Archiv
Submerged je pro Uppercut Games první „větší“ projekt, který vyjde příští rok na PC, Mac a Linux, běží na Unreal 4 technologii a zjevně chce hodně tlačit na emoce. Nepřátelé zřejmě v Submerged nebudou hlavní překážkou v přežití. Hlavní náplní je shánění zásob a prozkoumávání z poloviny zatopeného starobylého města, zejména aby malý chlapec přežil. S každým dalších dnem mu ubývá sil a stejně tak se oběma vrací vzpomínky na strašlivé události, které nezvyklou dvojici do města přivedly.
Emocionální náboj a očekávanou akčně adventurní hratelnost doplňují tvůrci třetí pilířem, na kterém projekt stojí – atmosférou, kterou budují nejenom s pomocí až snově poklidného prostředí, ale též prostřednictvím hudby, za níž je odpovědný několikrát oceněný Jeff Van Dyck (Alien: Isolaton, série Total War a další). Krátkou ukázku jeho práce a obecně záměru tvůrců z Uppercut nabízí někde okolo visící video nebo obrázky v galerii. Dále už zbývá jen počkat do začátku roku, jak zajímavě vyhlížející projekt dopadne.