Third-person RPG Hard to be a God
zdroj: tisková zpráva

Third-person RPG Hard to be a God

30. 6. 2007 10:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Schválně, co myslíte, že může být nudnější, než práce agenta? Odpověď je jednoduchá - práce agenta pracujícího pro středověkou rozvědku.

Žádné moderní technologie, žádné speciální vybavení, jen feudální tyranie a nespočet monotónních činností, jako zabíjení, travičství nebo uplácení, apod. Tak tato slova uvádí příběh projektu s názvem Hard to be a God, third-person role-playing akce vyvíjené studiem Burut CT na motivy stejnojmenného románu od bratří Strugackých. Tato hra příběh své předlohy nerekonstruuje, nýbrž jej rozvíjí dál, navazuje na něj s dvouletým odstupem. Ale to všechno už jistě víte. Dnes si tento titul, zařazený do vydavatelského plánu společnosti Akella připomínáme, protože pro něj byly spuštěny oficiální stránky, kde se o něm můžete dozvědět veškeré podrobnosti. Kromě toho vám můžeme nabídnout i dvojici nových screenshotů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

RPG Hard to be a God je vyvíjena s důrazem na příběh a na dialogy. Vedle toho ale slibuje i spoustu dynamické akce s množstvím rozličných zbraní, a také dobrý a různorodý role-playing systém. Její děj se bude odehrávat ve světě známém z původního románu. Všechna místa, geografická jména, politické frakce, NPC i monstra vycházejí přímo z knihy a událostí v ní popsaných. Jak už bylo naznačeno výše, půjde o svě středověkého charakteru, ve kterém vy budete agentem mnohem vyspělejší rasy. Z toho důvodu budou některé vaše možnosti a schopnosti působit na okolí magicky, ačkoliv kouzlení jako takové zde nebude mít žádné místo. Rolí během svého putování, které si můžete zpříjemnit pořízením koně (což nebude levná záležitost, ale ponese to sebou určité výhody), vystřídáte spoustu (můžete být mnichem, donem i zlodějem, apod.), určovat se budou vaším oděvem a podle toho, jak budete navenek působit (dle role se upraví i systém dialogů), se k vám budou chovat i různé frakce, s nimiž se setkáte. Herní svět se bude dynamicky měnit dle denní doby a dá vám poznat rovněž nejrůznější rozmary počasí. Co se týče questů, ty budou v rámci víceméně lineárního příběhu se třemi konci z větší části vycházet z nelineárního systému a půjdou řešit několika způsoby.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články