Bude to prý první herní úroveň popisující biochemický a zombie útok. Alespoň tak to uvedl ve svém rozhovoru pro FiringSquad American McGee, z jehož hlavy dílo pochází. Jak už jste se mohli dozvědět dříve, Bad Day L.A. je inspirována kulturou strachu, která vládne v Americe. Konkrétním podnětem se stal billboard na Sunset Blvd v L.A. s nápisem "Biochemický útok... ...jste na něj připraveni?" Hlavní hrdina hry je všechno, jen ne hrdina. Vzdal se společnosti a s obyvateli L.A. už nechce mít nic společného. Sám se rozhodl pro život bezdomovce a jediné, po čem touží, je být sám. Jenže jak se na město řítí jedna pohroma za druhou, je nucen si vybrat - pokračovat v bloumání vstříc jisté smrti anebo začít ostatním pomáhat a dostat se pryč.



Jedním z důležitých prvků hry, která má být hlavně jinak celá prošpikovaná humorem (často navážejícím se právě do amerického způsobu života a politiky - už prý na adresu toho byly slyšet nějaké ohlasy z řad politiků i bezdomovců a jiných citlivých jedinců...), bude tzv. "chaos management". Jde zhruba o to, že když nebudete dost pomáhat potřebným (zhášet hořící lidi, ošetřovat zraněné, chránit nevinné, apod.), okolní svět na vás začne nahlížet spíše jako na nepřítele, než spojence, takže k vám začnou být NPC mnohem agresivnější. Mimoto, abyste se necítili ve vašem spásném konání tak sami, budete k sobě moci přibrat pár dalších dobrovolníků.
American McGee v interview rovněž prozradil, že už má v hlavě některé další projekty. Prohlásil zároveň, že pokud si Bad Day L.A. povede dobře (právě prochází finální fází vývoje a brzy vyjde), je připraven vyrobit pokračování, které by bylo tentokrát zasazeno do Tokia. Bylo by to prý pojmenováno Bad Day Tokyo.