Super, to chci. Horší je, že této šílenosti schopný CRT monitor váží 30 kg, běžné LCD nemá barvy pro profesionální práci a plazmová obrazovka spotřebuje 250-400 Wattů.
2) Vícejádrové procesory - když se procesor zamyslí nad tím, který program řešit dříve, začne uživatele chytat rapl. To procesor s více jádry dokáže takovou "nehodu" (do určité míry) řešit. Proto po něm toužím. V single-thread aplikacích má však mizerný výkon, dvě jádra jsou za dvojnásobnou cenu a dvojnásobně topí. No a tak nevím…
3) Superrychlé pevné disky - Loading! Za posledních 15 let nepřišlo nic, co by tuhle protivnou hlášku poslalo k šípku. Čím větší objem dat ve hře, tím delší jejich nahrávání. Alespoň, že už jsou NAND FLASH disky s dechberoucí přenosovou rychlostí. Bohužel, jeden stojí jak dvě PC dohromady. Fyzické RAM disky a podobně jsou a budou svojí kapacitou stále malé.
4) Standardizované grafické karty - pokud si jdu koupit novou grafickou kartu a chci vlastně jenom nový grafický čip, proč musím platit i za věci, které už dávno mám? Paměti a podobně? Proč není deska, do které bych si mohl za levný peníz nacpat nové GPU, jako procesor do základní desky. A to GPU jaké bych chtěl (a kolik bych chtěl), popřípadě přidat AGEIA PhysX nebo moduly pamětí? Stejně by to ale nakonec skončilo tak, že pro GPU by bylo 5 rozdílných patic, 3 druhy pamětí a nikam by to nevedlo. NVIDIA MXM je slabý pokus.
5) Plně programovatelné klávesnice - snad alespoň tahle technologie má příští rok šanci. Klávesnice, na které si můžete naprogramovat jakékoliv tlačítko, na co chcete a ještě se vám díky mini-displeji zobrazí, jakou konkrétní funkci umožňuje. Viz názorný příklad se zobrazením ikon (přímo na ovládacích tlačítkách), k čemu přesně slouží ta která klávesa při hraní Quaka:

Určitě ale nějaký chytrák přijde s virem, který změní T na 1, 5 na C, 4 na L, I třeba na G, 4 na M, 3 na 5. Kdo by to pak luštil? ;)