Na Kickstarteru sice Miasmata pohořela, ale bratrské tvůrčí duo Bob a Joe Johnsonovi si z toho nic nedělalo. Hru nakonec dokončili a hlavně protlačili skrze Greenlight úspěšně do distribuce na Steamu. Pokud má být úspěšná, je tohle první krok k možnému ráchání se v úspěchu a zlatých mincích. A já bych to bráchům přál. Miasmata je totiž komplet jejich dílo, včetně enginu, který si namíchali sami.
Navíc jej nepoužili pro lineární střílečku, ale komplexní koncept, který na vás v otevřeném světě, jenž si sami musíte zmapovat (doslova!), vrhne pouze jednoho nepřítele a donutí vás sbírat a mixovat různé látky, abyste hlavní postavě vyléčili nákazu, respektive se prostě o vědce Roberta Hughese celkově postarali. Jinak prostě nezjistí, co se stalo s vědeckou kolonií na ostrově s příznačným označením Eden - ráj.
zdroj: Archiv
Tváří se to trošku jako simulátory přežití Robinson's Requiem a Deus od Silmarils, ale věřím, že to nebude taková otrava. Chcípat na neošetřený škrábanec od větvičky se mi už ve hrách opravdu nechce. Pusťte si tedy nové video, doporučuju nastudovat rok stará Markova moudra o této hře, a když Miasmata zatne drápky do vaší hráčské duše, můžete směle vyhlížet 28. listopadu, kdy hra vyjde na Steamu.