Jošida říká: „Byl to jasný záměr. Mark při vymýšlení konceptu Knacka myslel na Crashe Bandicoota. Shodli jsme se, že by nás opravdu štvalo, kdyby všechny hry na PS4 byly FPS, akční dobrodružství a nebo velmi fotorealistické blockbusterové tituly, vždyť víte, o čem mluvím. Lidé tyhle hry mají rádi, ale to přece není jediný druh hry, u nějž se můžete bavit“.
To je krok opravdu sympatický, protože mít herní spektrum složené jen z pár žánrů (a že k tomu dnes máme nakročeno) by bylo dosti otravné. Na druhou stranu je to ale od Sony odvaha. Předvést na klíčové tiskové konferenci, kde i malé přehmaty mohou mít nemalé dopady třeba v oblasti akcií, zrovna hru jako Knack... Jenže tahle strategie zkoušet ne až tak vyjeté koleje se Sony vyplácí. Už nyní nemainstreamové tituly jako Journey a nebo Unfinished Swan skórují bodíky jak pro sebe, tak pro Sony a její současnou konzoli.
Jošida to vše vidí jako důkaz toho, že v Sony a i při předvedení nové konzole nejde o samotný hardware, ale o zábavu. Ůkdyž se podíváte na pět základních principů podle kterých jsme designovali PS4, žádný z nich se nevztahuje přímo k hardwaru. Je to o lidech, zážitku, zábavě u her, což realizuje systémový software a internetové funkce“.