Pro ostrov, který je použitý ve hře, se autoři inspirovali u reálného řeckého ostrova Limnos. Právě na něm byli minulý rok v září zadrženi Martin Pezlar s Ivanem Buchtou, když tam byli na dovolené. Kluci jsou teď naštěstí venku, i když z bryndy ještě zcela nejsou - čekají na soud. Ten zatím nemá termín, ale z tohoto kroku Bohemky jde vycítit snaha ustoupit a vyjít Řecku vstříc. Na samotném ostrově se ve hře kromě názvu nebude nic jiného měnit. Zajímavé je, že v tiskové zprávě jsou pro tuto změnu uvedeny dva důvody.
Název Altis prý lépe odráží středozemní identitu ostrova a zároveň se jeho použitím hra distancuje od spojování herního prostředí s nějakým reálným předobrazem. Druhým důvodem je právě zadržení kluků na ostrově - vývojářský tým už kvůli tomuto incidentu prý není z použití názvu Limnos nadšený a doufá, že Altis fiktivnímu zasazení hry sedne lépe. Druhý menší ostrov v Armě 3, Stratis, svoje jméno měnit nebude.
“Vytváření virtuálních prostředí, která vychází z reálných lokací je součástí našeho kreativní proceesu, během kterého se prostředí vyvíjí a mění společně s naším designem. Finální fiktivní prostředí je často podobné svému předobrazu, ale nikdy není úplně stejné - to bychom ani nechtěli,” řekl v tiskové zprávě Joris-Jan van 't Land, vedoucí vývoje Arma 3.
Tisková zpráva ještě připomněla, že virtuální ostrov tvůrci původně tvořili čistě pomocí veřejně a komerčně dostupných materiálů a vůbec impulzem pro použití Limnosu ve hře byla osobní návštěva ostrova šéfem Bohemky, Markem Španělem.