Bohemka přejmenovala ostrov v Arma 3 kvůli zadržení vývojářů
zdroj: tisková zpráva

Bohemka přejmenovala ostrov v Arma 3 kvůli zadržení vývojářů

1. 2. 2013 17:05 | Téma | autor: Adam Homola |

Případ zadržených kluků, kteří se nedávno dostali konečně na kauci na svobodu a jsou doma, bude mít nakonec dopad i na samotnou hru. Změna je to sice jen kosmetická a pro samotnou hratelnost nijak zásadní, ale přesto svým způsobem významná. Nestává se totiž často, aby vývojáři tak "krátce" před vydáním přejmenovali hlavní dějiště hry. To se přesně stane v případě ostrova Limnos, na kterém se odehrává Arma 3. Vlastně už na Limnost zapomeňte a zvykněte si na nový název - Altis.

Pro ostrov, který je použitý ve hře, se autoři inspirovali u reálného řeckého ostrova Limnos. Právě na něm byli minulý rok v září zadrženi Martin Pezlar s Ivanem Buchtou, když tam byli na dovolené. Kluci jsou teď naštěstí venku, i když z bryndy ještě zcela nejsou - čekají na soud. Ten zatím nemá termín, ale z tohoto kroku Bohemky jde vycítit snaha ustoupit a vyjít Řecku vstříc. Na samotném ostrově se ve hře kromě názvu nebude nic jiného měnit. Zajímavé je, že v tiskové zprávě jsou pro tuto změnu uvedeny dva důvody.

Název Altis prý lépe odráží středozemní identitu ostrova a zároveň se jeho použitím hra distancuje od spojování herního prostředí s nějakým reálným předobrazem. Druhým důvodem je právě zadržení kluků na ostrově - vývojářský tým už kvůli tomuto incidentu prý není z použití názvu Limnos nadšený a doufá, že Altis fiktivnímu zasazení hry sedne lépe. Druhý menší ostrov v Armě 3, Stratis, svoje jméno měnit nebude.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

“Vytváření virtuálních prostředí, která vychází z reálných lokací je součástí našeho kreativní proceesu, během kterého se prostředí vyvíjí a mění společně s naším designem. Finální fiktivní prostředí je často podobné svému předobrazu, ale nikdy není úplně stejné - to bychom ani nechtěli,” řekl v tiskové zprávě Joris-Jan van 't Land, vedoucí vývoje Arma 3.

Tisková zpráva ještě připomněla, že virtuální ostrov tvůrci původně tvořili čistě pomocí veřejně a komerčně dostupných materiálů a vůbec impulzem pro použití Limnosu ve hře byla osobní návštěva ostrova šéfem Bohemky, Markem Španělem.

Nejnovější články