zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
Snad nejen fanoušci PCčkového Zaklínače netrpělivě očekávají, jak se CD Projektu Red podaří plánovaná konzolová verze The Witcher: Rise of the White Wolf. Více o ni vypovídá nedávný rozhovor s hlavním vývojářem Adamem Badowskim, v němž zaznělo následující:
- Hlavní příběh zůstane nedotčený, stejně jako tři různé konce, změn doznalo pouze několik málo vedlejších questů, které mají rychleji odsýpat.
 - Součástí hry bude zbrusu nový interface, v němž budete moci téměř všechno provést přímo za běhu hry a bez nutnosti probírat se dlouhým inventářem.
 - Souboje budou víc orientované na akci a přizpůsobí se tomu, že každé tlačítko na ovladači bude mít od hl. hrdiny Geralta okamžitou odezvu (jedno pro magii, druhé pro blokování, třetí pro protiútoky, další na lahvičky).
 
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
          
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      dvojice nových screenshotů
- Ačkoliv existoval již pro původní verzi hry, CD Projekt Red si pro všechny souboje nechal znovu nasnímat motion-capturing.
 - Vývojáři jsou si vědomi vysoké míry zabugovanosti původní hry, tentokrát si prý kladou vyšší laťku a přejí si dostat hodnocení nad 80%.
 - Autoři odmítají, že by zbrusu nový konzolový engine DaVinci (od lyonských WideScreen Games) programovali i kvůli plánovanému druhému dílu, prý jen potřebovali najít způsob, jak dva roky starou hrou zaujmout i konzoláře a především ty, kteří o Zaklínači dosud neslyšeli.
 
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
The Witcher Rise of the White Wolf oficiálně [2.12.2008 21:21 - levis]
Obrázky z The Witcher Rise of the White Wolf? [1.12.2008 15:15 - levis]
Odhalení The Witcher Rise of the White Wolf [30.11.2008 14:14 - levis]
zdroj: IGN