Ačkoliv původně mělo být Two Worlds: The Temptation jen rozšiřujícím datadiskem loňského RPGčka (72%, mega-recenze), vývojáři z Reality Pump postupně došli k názoru, že vzhledem k mohutnosti obsahu bude lepší ze hry udělat plnohodnotné pokračování, které však nelze pojmenovat Two Worlds 2, protože to blbě zní. Z nových informací o hře vybíráme:
- Zbrusu nový grafický i zvukový engine, tzn. z původního Two Worlds nebude použit ani jeden 3D objekt.
- Singleplayerová kampaň dokončí příběh hrdiny prvního dílu a jeho sestry, jíž se opět pokusí zaklít zlé síly - tentokrát však bude v sázce osud celého světa.
- Nový kontinent inspirovaný arabskou kulturou (či Assassin's Creed, chcete-li).
- Z konkrétních prostředí např. savana s kaktusy nebo džungle plná lián.
- 14 nových příšer včetně gargoylů, paviánů, veverek, nosorožců, leopardů i záhadných tripodů.
- Díky fyzikálnímu enginu interakce s prostředím: přenášení truhel, házení barelů po nepřátelích a lezení po žebřících.
- Plavení se na loďce po mořích okolo Antalooru.
- Předělaný systém jízdy na koni.
- Kompletně přepsaný multiplayerový kód.
Two Worlds: The Temptation nakonec vyjde jen pro PC a X360 (PS3 verze tedy odpískána), datum vydání však bylo přeloženo z prázdnin na letošní podzim - více v předchozích článcích nebo krásně stylizovaných novinách Antaloor Post přímo od autorů.
zdroj: PR, CD Action, GameBanshee, Two Worlds Vault a další fanstránky